“Lunt og sjarmerende lokale og utrolig god mat.”
Anmeldelse av Munken Bistro

Munken Bistro
Vurdert som nr. 3 av 433 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Liten familiedrevet restaurant med hjemmelaget rimelig mat og hyggelig atmosfære.
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Stor koste oss alle sammen,lun atmosfære og riktig hyggelig og smilendes betjening. Vi prøvde en klassisk utrolig smakfull og godt sammensatt tre retters. Grei pris og akkurat passe porsjoner. Angrer på at eg ikke gikk for vinmenyen anbefalt for alle tre retter,da den eg fikk til hovedretten var helt perfekt til lammeskanken. Her kommer eg gjerne tilbake.

Takk, Marita N

Anmeldt 9. oktober 2018

Vi var seks som spiste diverse varianter av menyen med vinpakke til. Jeg hadde hele El Clasico. Fantastisk ceviche, fantastisk lammeskank og fantastisk tiramisu. Veldig god vin til, spesielt rieslingen til forretten. 10/10.

Takk, sand4hl
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fortreffelig middag på Munken Bistro, nydelig lammeskank var høydepunktet. Kan anbefales!!

Takk, Rune W
Anmeldt 1. oktober 2018

Det er en veldig koselig restaurant med kjempegreie ansatte. Jeg hadde dessverre for høye forventninger. Den rå fisken kom rett fra frysen og var full i vann, det var kvalmende. Lammet var overkrydret, anden smakte ingenting og alt hadde for mye pepper som ødela den naturlige smaken. Menyene var skitten, lyset var for sterkt og servitørene stresset. Men, de var som, sagt veldig hyggelig, ingenting å si på dem.

Takk, Trude J
Anmeldt 26. september 2018

Liten meny, men kjempegod mat. Svært hyggelig servitører. Hyggelig og intim stemning. En litt annerledes restaurantopplevelse. Anbefales

Takk, elino493

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!