“Fantastisk godt måltid!”

Vurdert som nr. 5 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Liten familiedrevet restaurant med hjemmelaget rimelig mat og hyggelig atmosfære.
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Me valgte kvar vår 3 retters meny. Meny og vinpakkar var enkle å velje. Lite og trivelig lokale. Svært velsmakande måltid, god service, og nokre spanande peruanske drinkar

Takk, 987bjartel

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Meget koselig og innbydende lite sted. Spennende meny. Svært god og hyggelig service. Helt utsøkt mat. Lekkert servert. Utsøkte smaker og flott kombinasjoner. En ren nytelse og matopplevelse. Kommer definitivt tilbake.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Stor koste oss alle sammen,lun atmosfære og riktig hyggelig og smilendes betjening. Vi prøvde en klassisk utrolig smakfull og godt sammensatt tre retters. Grei pris og akkurat passe porsjoner. Angrer på at eg ikke gikk for vinmenyen anbefalt for alle tre retter,da den eg fikk til hovedretten var helt perfekt til lammeskanken. Her kommer eg gjerne tilbake.

Takk, Marita N
Anmeldt 9. oktober 2018

Vi var seks som spiste diverse varianter av menyen med vinpakke til. Jeg hadde hele El Clasico. Fantastisk ceviche, fantastisk lammeskank og fantastisk tiramisu. Veldig god vin til, spesielt rieslingen til forretten. 10/10.

Takk, sand4hl
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fortreffelig middag på Munken Bistro, nydelig lammeskank var høydepunktet. Kan anbefales!!

Takk, Rune W

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!