“Nydelig mat, men rotete og stressende”
Anmeldelse av Munken Bistro

Munken Bistro
Vurdert som nr. 5 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Liten familiedrevet restaurant med hjemmelaget rimelig mat og hyggelig atmosfære.
Anmeldt 19. oktober 2018

Var her med familie i anledning en bursdag. Maten var nydelig, ingenting å utsette på den. Men servitørene hadde ikke kontroll, noe jeg hadde forventet de hadde på en så liten plass.To av oss fikk ikke forrettene før de andre var ferdig med sine og vi fikk gitt beskjed. Hovedretten ble derfor ikke servert før etter en av to timer og vi skulle også ha dessert. Dette gjorde at det hele ble veldig stressende og dessverre ikke så koselig som vi håpte. Desserten måtte slukes og deretter betale i en fei, fordi gjestene som skulle ha bordet etter oss hadde kommet. Når vi kom hjem så vi at vi hadde betalt for en forrett for mye, fikk heldigvis pengene tilbake når vi sa ifra.

Erfaringen her er at skal man spise 3-retter, må man forsikre seg om at man får sitte lenger enn 2 timer. Ellers ville jeg faktisk bestilt en og en rett, og se hvor langt en kommer. Ikke gøy å stresse. Opplevde at de fleste som satt rundt også ble "kastet ut". Maten er nydelig og absolutt verdt å prøve, men usikker på om jeg kommer tilbake.
Drikkevarene er også dyre.

Takk, Linnbe

1923 av 485 anmeldelser

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Delikat. Vegetar/vegan-alternativet var veldig bra. Hyggelig betjening. Topp opplevelse.

1  Takk, AslaugT2
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Me valgte kvar vår 3 retters meny. Meny og vinpakkar var enkle å velje. Lite og trivelig lokale. Svært velsmakande måltid, god service, og nokre spanande peruanske drinkar

Takk, 987bjartel
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Meget koselig og innbydende lite sted. Spennende meny. Svært god og hyggelig service. Helt utsøkt mat. Lekkert servert. Utsøkte smaker og flott kombinasjoner. En ren nytelse og matopplevelse. Kommer definitivt tilbake.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Stor koste oss alle sammen,lun atmosfære og riktig hyggelig og smilendes betjening. Vi prøvde en klassisk utrolig smakfull og godt sammensatt tre retters. Grei pris og akkurat passe porsjoner. Angrer på at eg ikke gikk for vinmenyen anbefalt for alle tre retter,da den eg fikk til hovedretten var helt perfekt til lammeskanken. Her kommer eg gjerne tilbake.

Takk, Marita N

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!