“koslig middag med venner før teater forestilling.”
Anmeldelse av Munken Bistro

Munken Bistro
Vurdert som nr. 6 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. desember 2018

koselig resturant og god mat hyggelig betjening intimt lokale hvor det går an og føre en samtale med bordet .

Takk, Torill K

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi var alle strålende fornøyd. Maten smakte helt fortreffelig. God vin og hyggelig service. Lite koselig lokale

Takk, Theresegj
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Spiste her med familie. Maten holder generelt høy kvalitet og servitørene er flink. Ved vårt besøk var der et relativt stort selskap som var svært høylytt, noe som var til sjenanse, uten at dette kan lastes restauranten. Det blir vel dessverre bare slik i et så lite lokale.
Restauranten påroper seg å ha et peruansk kjøkken. Stusser litt på desserter som tiramisu og panacotta ut fra dette, men det smakte godt.
«Bare» fire stjerner da jeg ikke fikk den helt store wow opplevelsen. Det virker som om de safer litt slik at alt faller i smak hos alle, i stedet for å utfordre smaksløkene til gjestene.
Men alt i alt et sted jeg gjerne anbefaler til andre.

Takk, 672atleb
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Bestilte treretters og det var helt nydelig! Intimt lokale med masse sjarm! Vil absolutt anbefale å dra hit!

Takk, Daniela G
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Andre gang vi spiser på Munken Bistro, og like godt fornøyd som sist! Menyen helt klart inspirert fra Peru, følget mente det var nesten som å være tilbake i Peru! Maten smakte fortreffelig. Koselig lite lokale, og hyggelig betjening. Det lønner seg å bestille bord på forhånd, for her blir det fort fullt.
Kommer garantert tilbake!

Takk, TorillR23

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!