“Koselig intimt restaurant men trengs forbedring”
Anmeldelse av Munken Bistro - STENGT

Munken Bistro
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Spiste med kjæresten og satt ved vinduet. Merket at det var mye støv på vindus karmen + i tillegg var vinduet skitten. Det var en del banan fluer som plaget oss gjennom hele måltiden(et triks er å blande zalo + eddik + vann i et glass som tiltrekker banan fluer og dreper de).

Vi følte også at det manglet litt «snacks» på bordet, brød f.eks for å ha noe å spise mens vi ventet på maten. Ellers så var maten veldig god og lammeskanken var fantastisk. Syntes munken er koselig og intimt. Servitøren var hyggelig og velkommen.

Takk, Celine H

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening :) Syns ikke det var dyrt heller. 500,- for 3 retter med fantastisk mat! Godt peruansk øl også. Nydelig vin. Kommer mer en gjerne tilbake

1  Takk, May-Britt H
Anmeldt 12. desember 2018

koselig resturant og god mat hyggelig betjening intimt lokale hvor det går an og føre en samtale med bordet .

Takk, Torill K
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi var alle strålende fornøyd. Maten smakte helt fortreffelig. God vin og hyggelig service. Lite koselig lokale

Takk, Theresegj
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Spiste her med familie. Maten holder generelt høy kvalitet og servitørene er flink. Ved vårt besøk var der et relativt stort selskap som var svært høylytt, noe som var til sjenanse, uten at dette kan lastes restauranten. Det blir vel dessverre bare slik i et så lite lokale.
Restauranten påroper seg å ha et peruansk kjøkken. Stusser litt på desserter som tiramisu og panacotta ut fra dette, men det smakte godt.
«Bare» fire stjerner da jeg ikke fikk den helt store wow opplevelsen. Det virker som om de safer litt slik at alt faller i smak hos alle, i stedet for å utfordre smaksløkene til gjestene.
Men alt i alt et sted jeg gjerne anbefaler til andre.

Takk, 672atleb

Reisende som så på Munken Bistro, så også på