“Bra mat og hyggelig service. ”
Anmeldelse av Munken Bistro - STENGT

Munken Bistro
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en super opplevelse på Munken Bistro. Betjeningen bryr seg om at alle trives og spør aktivt om tilbakemeldinger på maten. Maten var forøvrig superb! Anbefaler ceviche of sopa criolla.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Lasse H

Anmeldt 6. januar 2019

Intimt og flott lokale, bare 6 bord. Hadde treretter med lam, var kjempegodt. Gode drinker! Hyggelig personale og rolig.

Takk, Eirik L
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste tidenes beste søtpotetsuppe med brunost til forrett. Himmelsk! Hovedretten lammeskank var ødelagt av for mye salt, og var nesten uspiselig. Oksekjaken var god. Hovedrettene kom på bordet etter 1 t og 45 min. Vi synes det ble lenge å vente. Det var bare 3 bord med gjester. Vi hadde ønsket å bli opplyst om at det ville ta tid.
Tips til restauranten er også å forbedre interiøret noe, det kan bli mye koseligere.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, vivianns2018
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Spiste med kjæresten og satt ved vinduet. Merket at det var mye støv på vindus karmen + i tillegg var vinduet skitten. Det var en del banan fluer som plaget oss gjennom hele måltiden(et triks er å blande zalo + eddik + vann i et glass som tiltrekker banan fluer og dreper de).

Vi følte også at det manglet litt «snacks» på bordet, brød f.eks for å ha noe å spise mens vi ventet på maten. Ellers så var maten veldig god og lammeskanken var fantastisk. Syntes munken er koselig og intimt. Servitøren var hyggelig og velkommen.

Takk, Celine H
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening :) Syns ikke det var dyrt heller. 500,- for 3 retter med fantastisk mat! Godt peruansk øl også. Nydelig vin. Kommer mer en gjerne tilbake

1  Takk, May-Britt H

Reisende som så på Munken Bistro, så også på