“Nydelig mat!”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Var her igår og spiste med kjæresten, jeg tok el clasico meny mens hun tok el pikante meny, alt var nydelig men om jeg skulle klage på noe så er det at jeg synes ceviche’en var i overkant salt, men det er jo smak og behag. Porsjonene var store når det gjaldt hovedrett, mens forretten for eks sashimi var i meget liten til prisen å dømme. Gode priser men skal du spare litt ekstra så kan hoppe over forretten eller ta en på deling for smaksopplevelsen .

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, alfonso j

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, koselig lokale, hyggelig betjening. God atmosfære. Her får du mye for pengene. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Åshild A
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Etter ønske fra min sønn - som studerer og kun er hjemme i feriene- avsluttet vi juleferien med middag på Munken Bistro: en virkelig positiv opplevelse på alle måter! Nydelig mat og god service - Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, solveigthu
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en super opplevelse på Munken Bistro. Betjeningen bryr seg om at alle trives og spør aktivt om tilbakemeldinger på maten. Maten var forøvrig superb! Anbefaler ceviche of sopa criolla.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Lasse H
Anmeldt 6. januar 2019

Intimt og flott lokale, bare 6 bord. Hadde treretter med lam, var kjempegodt. Gode drinker! Hyggelig personale og rolig.

Takk, Eirik L

Reisende som så på Munken Bistro, så også på