“Nydelig måltid ”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fortreffelig aften med 5 retter og vinpakke til en hyggelig pris. Servicen er upåklagelig og maten enda bedre vi kommer tilbake ved neste anledning!

1  Takk, 864eirikl

Anmeldt 23. juli 2020

Spiste en treretters med en purre/potetsuppe som var digg som f, og lammebog med bønner like så. Riskrem med limeskall til dessert, nam!

Takk, 622sih
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Man får høye forventninger til en restaurant som er rangert topp fem i Bergen og er i denne prisklassen. Denne restauranten leverte desverre bare til middels over hele linja.
Mat : 3
Beliggenhet og utsikt : 4
Gode stoler å sitte på: 2

Takk, Jan J
Anmeldt 22. juli 2020

Strålande kveld på nye MUNKEN med fem rettars meny og høveleg vinpakke - til ein svært rimeleg kostnad. God og merksam service, personell som kunnskapsrikt la fram menyen. God synkronisering av mat og vin. Velsmakande meny. Tusen Takk1 Kjem tilbake ved første høve.

Takk, Olegud1422
Anmeldt 22. juli 2020

En av oss var på Munken for noen år siden, og var kjempefornøyd da. Vi hadde derfor store forventninger, men vi ble skuffet desverre..

Begge hadde femretter, og begge er enige om at to av rettene var veldig gode, to var bare middels, mens en var ikke bra.

Gjennomgående litt lite smak..

Takk, 513espeni

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!