“Velsmakende lunsj”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2020

Vi spiste lunsj her og valgte den anbefalte treretters menyen, med suppe, hovedrett og dessert. Alt var velsmakende og godt og husets vin passet fint til. Servicen var upåklagelig.

Takk, sveinsikko

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste 3 retters lunsj meny til 225kr. Helt perfekt størrelse på rettene og herlige smaker. Hyggelig personale. Dette er så absolutt et sted jeg kommer til å gå igjen.

Takk, Anne-Marte_Sweetmore
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fortreffelig aften med 5 retter og vinpakke til en hyggelig pris. Servicen er upåklagelig og maten enda bedre vi kommer tilbake ved neste anledning!

1  Takk, 864eirikl
Anmeldt 23. juli 2020

Spiste en treretters med en purre/potetsuppe som var digg som f, og lammebog med bønner like så. Riskrem med limeskall til dessert, nam!

Takk, 622sih
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Man får høye forventninger til en restaurant som er rangert topp fem i Bergen og er i denne prisklassen. Denne restauranten leverte desverre bare til middels over hele linja.
Mat : 3
Beliggenhet og utsikt : 4
Gode stoler å sitte på: 2

Takk, Jan J

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!