“God mat i pene lokaler, fraværende service”
Anmeldelse av Munken Bistro

Munken Bistro
Vurdert som nr. 10 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Gledet oss til deilig lunsj i stilige lokaler..ble desverre meget skuffet. Lokalene er stilig, maten god men dyr. Dvs de har en god deal på 3 retters meny, men siden vi ikke ville ha dessert valgte vi a’la carte. Små porsjoner men god smak. Service er så godt som fraværende. Gjester (inkl.oss) blir stående i døråpningen uten å bli sett av betjeningen.. selv med bordreservasjon er de lite imøtekommende. De to servitørene mangler både service innstilling og kompetanse, det er dette som gjør at opplevelsen ikke blir som forventet. I disse tider bør man kjempe om sine gjester, her har Munken mye å hente.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, TravelNorway
Munkenbistro, Daglig leder på Munken Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Hei,

Graverende å høre om din opplevelse. Hele stabben har lest den, og alle gremmes. Når nye gjester ankommer Munken skal de selvsagt bli sett og anerkjent med det første. Vi vet ikke når dere var der, men kan ikke forstå annet enn det må ha vært en stressende situasjon for de to på jobb. Vi opplever fremdeles litt innkjøringsproblemer i nye lokaler. Likevel skal det selvsagt ikke skje at noen føler seg lite imøtekommet.

Glad du likte smakene og uttrykket på restauranten, og håper du gir oss en sjanse en gang igjen i fremtiden - vi er helt avhengig av gjestene våre, alle er bevisst vanskelighetene i disse dager.

Anmeldt 28. juli 2020

Vi spiste lunsj her og valgte den anbefalte treretters menyen, med suppe, hovedrett og dessert. Alt var velsmakende og godt og husets vin passet fint til. Servicen var upåklagelig.

Takk, sveinsikko
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste 3 retters lunsj meny til 225kr. Helt perfekt størrelse på rettene og herlige smaker. Hyggelig personale. Dette er så absolutt et sted jeg kommer til å gå igjen.

Takk, Anne-Marte_Sweetmore
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fortreffelig aften med 5 retter og vinpakke til en hyggelig pris. Servicen er upåklagelig og maten enda bedre vi kommer tilbake ved neste anledning!

1  Takk, 864eirikl
Anmeldt 23. juli 2020

Spiste en treretters med en purre/potetsuppe som var digg som f, og lammebog med bønner like så. Riskrem med limeskall til dessert, nam!

Takk, 622sih

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!