“Anbefales!”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Kul restaurant med nye og spennende smaker. Spiste 5-retters og ble positivt overrasket. Satt ved bordet i over 3 timer - en lang og fin kveld som heller ikke kostet all verden. Anbefales!

Takk, 319sigurdg

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Munken har lenge stått på ønskelista, og nå som de har flyttet fra Klosteret til nye lokaler i Kaigata, ble ønske raskt innfridd.
Lokalene er lekkert innredet med nordisk touch, og flott utsikt mot Lille Lungegårdsvann. Vi ble godt tatt i mot, og opplevde servicen som imøtekommende og effektiv. I tillegg hadde servitørene full kontroll på mat-og vinspørsmålene vi kom med. Vi spiste en 5-retters meny med vinpakke. Rettene var flott presentert, og det var mange spennende smaker. Det er en fordel om man liker koriander, da det var en gjenganger i de fleste rettene. Munken var en veldig god opplevelse, både på lokaler, service og mat!

2  Takk, Hellebor
Anmeldt 5. september 2020

Nydelig og spennande mat kombinert med fantastisk ølsmaking frå 7fjell. Både vegetar og ikkje-vegetar 5rettersmenyen inneholdt 5 fantastiske retta

Takk, Kaaroline
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten besøkte Munkens nye lokaler i Kaugaten for å prøve oss på en femretter.

Lokalene var lyse og luftige, maten smakte fortreffelig og det var ganske perfekt porsjonsstørrelse for en femretter. Absolutt mye for pengene og servitørene var hyggelige og forklarte godt.

Jeg likte best krabbecausaen mens kjæresten syns pattegrisen trakk det lengste strået!

Vi kommer nok tilbake for å teste lunsjen også.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 65rebekkaf
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Gledet oss til deilig lunsj i stilige lokaler..ble desverre meget skuffet. Lokalene er stilig, maten god men dyr. Dvs de har en god deal på 3 retters meny, men siden vi ikke ville ha dessert valgte vi a’la carte. Små porsjoner men god smak. Service er så godt som fraværende. Gjester (inkl.oss) blir stående i døråpningen uten å bli sett av betjeningen.. selv med bordreservasjon er de lite imøtekommende. De to servitørene mangler både service innstilling og kompetanse, det er dette som gjør at opplevelsen ikke blir som forventet. I disse tider bør man kjempe om sine gjester, her har Munken mye å hente.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, TravelNorway
Munkenbistro, Daglig leder på Munken Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Hei,

Graverende å høre om din opplevelse. Hele stabben har lest den, og alle gremmes. Når nye gjester ankommer Munken skal de selvsagt bli sett og anerkjent med det første. Vi vet ikke når dere var der, men kan ikke forstå annet enn det må ha vært en stressende situasjon for de to på jobb. Vi opplever fremdeles litt innkjøringsproblemer i nye lokaler. Likevel skal det selvsagt ikke skje at noen føler seg lite imøtekommet.

Glad du likte smakene og uttrykket på restauranten, og håper du gir oss en sjanse en gang igjen i fremtiden - vi er helt avhengig av gjestene våre, alle er bevisst vanskelighetene i disse dager.

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!