“Hyggelig stemning og god mat”
Anmeldelse av Munken Bistro

Munken Bistro
Vurdert som nr. 8 av 453 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. september 2020

Første gang vi besøkte "nye Munken" på nytt sted og med ny meny. Det er fortsatt en av de beste restaurantene i Bergen og utmerket valuta for pengene. Spennende og velsmakende retter, god service og fine vinvalg til menyen. Det nye lokalet er mye større enn det gamle, men virker ikke for stort eller upersonlig. Vår eneste innvending var at noen av rettene gjerne kunne vært litt større. En 5- retters meny var ikke for mye!

Takk, Magne B

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

For en riktig flott Peruansk restaurant Bergen har fått her i Kaigaten. Dette er autentiske smaker i nye vrier, slik Peru er på dette nivået. 5 retter med vinpakke var heilt super. Dyktige og flinke servitører. Gleder oss til oktober, bord er allerede bestilt.

Takk, 596egile
Anmeldt 18. september 2020

Maten synes vi fortjener 5*!
Det som kan bli bedre etter vårt syn er noe mer engasjert servitør. Få gjester i lokalet, så det burde være mer tid til å si noe om vinene vi fikk servert. En var glutenfri, men det var ikke noe glutenfritt brød. Noen av de glutenfrie rettene var også hakket litt for kjedelig. Når det er sagt, så var resten av følge veldig fornøyd med maten.
Lokalet synes vi var veldig kafépreget, vil hjelpe å dempe belysningen på kveldstid.

Absolutt et bra sted i Bergen for en god middag, små endringer så er det topp score.

Takk, ellisivh2015
Anmeldt 13. september 2020

Dagens siste treretter kl 21.30 innfridde nesten til forventningene. Den smekkfulle nye Munken Bistro i Kaigaten var litt forsinket, men et venteglass i baren kortet ned tiden. Litt forsinket, men veldig inspirerende og hyggelig betjening serverte en fortløpende treretter både i vanlig og vegetar variant med dertil perfekt vinpakke. Savnet litt av det grunnleggende peruanske kjøkken, men rettene gav en mengde rike smaker. Lyst og nordisk lokale, med innslag av litt nostalgi fra interiøret i gamle Munken. Blomstene på bordet hadde sett bedre dager! Pluss for drikkepakke i tre varianter; vin, øl og alkoholfri/fruktjuice. Vi kommer tilbake :-)

Takk, 985christinen
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Kul restaurant med nye og spennende smaker. Spiste 5-retters og ble positivt overrasket. Satt ved bordet i over 3 timer - en lang og fin kveld som heller ikke kostet all verden. Anbefales!

Takk, 319sigurdg

Reisende som så på Munken Bistro, så også på

Har du vært i Munken Bistro? Del dine erfaringer!