“Veldig bra!”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2021

Vi feiret bursdag, og det var en artig opplevelse. Det eneste som kanskje kan trekke ned er kalvekjøttet som var vanskelig å tygge.

Takk, evadU3165BD

1923 av 645 anmeldelser

Anmeldt 15. juli 2021

Imponerende og spennende mat!

Presentasjonen av de ulike rettene, den tydelige planen bak og den røde tråden av menyen var spesielt imponerende.

Stå på videre!

Takk, RickyRuben87
Anmeldt 4. juli 2021

En deilig kveld med herlig mat. Servitørene var på jobb for å tilfredsstille oss, det var helt tydelig. Maten var fantastisk god og spennende. Restauranten var i perfekt størrelse, og med ganske få gjester. Absolutt til å anbefale!

Takk, Vetle H
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig middag på Munken. Valgte 8-rettere , hhv vegetar og kjøtt/fisk. Begge deler var utsøkt. På toppen rager tunfisk/avocado-retten og desserten med hjemmelaga kremost, kakao og lefse. Magisk! Alle rettene hadde komplekse og spennende smaker. Godt i glasset og god service i tillegg. Stive priser, men verdt det.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Trkoni
Anmeldt 23. mai 2021

Spiste 8 retter inkl vinpakke. Maten var fortrefelig, vinen likeså. Hyggelig og kunnskapsrike servitører som presenterte maten på en fin måte.
Anbefales absolutt!

Dato for besøk: mai 2021