“Meget bra!”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. juli 2021

Utrolig bra opplevelse. God service, god mat og en herlig atmosfære.
Vi er veldig glade vi kom over denne perlen.

Takk, Thomas A

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service. Spiste en 7 retters. Alle rettene var helt nydelig, med unntak av kalven som var litt seig. Absolutt å anbefale. Kommer gjerne igjen.

Takk, 10karim
Anmeldt 21. juli 2021

Vi feiret bursdag, og det var en artig opplevelse. Det eneste som kanskje kan trekke ned er kalvekjøttet som var vanskelig å tygge.

Takk, evadU3165BD
Anmeldt 15. juli 2021

Imponerende og spennende mat!

Presentasjonen av de ulike rettene, den tydelige planen bak og den røde tråden av menyen var spesielt imponerende.

Stå på videre!

Takk, RickyRuben87
Anmeldt 4. juli 2021

En deilig kveld med herlig mat. Servitørene var på jobb for å tilfredsstille oss, det var helt tydelig. Maten var fantastisk god og spennende. Restauranten var i perfekt størrelse, og med ganske få gjester. Absolutt til å anbefale!

Takk, Vetle H

Reisende som så på Munken Bistro, så også på