“Foodgasm!”

Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. august 2021

Vi dro hit for en 4-retters med vinpakke, og de leverte fra start til slutt. Deilig mat og nydelig vin, servicen var upåklagelig! Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, eliise89

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde 7 rettes middag og vinpakk, de var greit, men ikke så god som vi forvente, spesielt de var altfor lite mat, vi var met for brødskiver etter de 7 rettene.

Takk, Jiangcherry
Anmeldt 1. august 2021

Forventet samme type mat som på gamle Munken, bare noe oppskalert, men dette er blitt en helt annen type restaurant. Flott 7-retters, god service og fint lokale. Litt forglemmelig, ingenting spesielt med maten, men smakte bra. Gamle Munken var sammenkokte peruvianske rettter, med masse smak, rustikk servert. Dette var noe helt annet, litt pretensiøst, med små spesielle retter. Nå en uke etterpå husker jeg ikke noen av rettene, men kan fremdeles huske fantastisk kylling og lam fra gamle Munken. Ikke noe dårlig sted, men ikke tenk at det er som det var tidligere, tenk på det som et nytt sted som ønsker konkurrere med Bare, 1877, Cornelius osv.

2  Takk, SynneUH
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dette må være en av Bergen’s absolutte topprestauranter. Våre forventninger ble overgått, så dette ble en kjempeopplevelse. Begge gikk for 7 retters, den ene med vinpakke, den andre med ølpakke. Den ene retten etter den andre kunne by på fantastiske smaksopplevelser som ble toppet av nøye utvalgte øl- og vinvarianter. Servicen var på topp, profesjonell og avslappet. Kommer mer enn gjerne tilbake til Munken!

Takk, TorgeirM18
Anmeldt 24. juli 2021

Utrolig bra opplevelse. God service, god mat og en herlig atmosfære.
Vi er veldig glade vi kom over denne perlen.

Takk, Thomas A

Reisende som så på Munken Bistro, så også på