“Nydelige smaker i behagelig atmosfære”
Anmeldelse av Munken Bistro - STENGT

Munken Bistro
Kjøkken: Norsk, Peruansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Vi gikk for 6-retters med full vinpakke. Gjennomført bra - hyggelig servitør, gode smaker, god mat, vin som passet godt til maten. Absolutt et sted å anbefale videre!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Amfiteater

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Strålende service og fantastisk mat! Begynner men litt rare og spennende smaker, men tar seg opp med noen fantastiske retter. Spiste 6 retters tasting meny med full vinpakke. Mange veldig gode viner :-)

Takk, stillll
Anmeldt 13. august 2021

Vi dro hit for en 4-retters med vinpakke, og de leverte fra start til slutt. Deilig mat og nydelig vin, servicen var upåklagelig! Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, eliise89
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde 7 rettes middag og vinpakk, de var greit, men ikke så god som vi forvente, spesielt de var altfor lite mat, vi var met for brødskiver etter de 7 rettene.

Takk, Jiangcherry
Anmeldt 1. august 2021

Forventet samme type mat som på gamle Munken, bare noe oppskalert, men dette er blitt en helt annen type restaurant. Flott 7-retters, god service og fint lokale. Litt forglemmelig, ingenting spesielt med maten, men smakte bra. Gamle Munken var sammenkokte peruvianske rettter, med masse smak, rustikk servert. Dette var noe helt annet, litt pretensiøst, med små spesielle retter. Nå en uke etterpå husker jeg ikke noen av rettene, men kan fremdeles huske fantastisk kylling og lam fra gamle Munken. Ikke noe dårlig sted, men ikke tenk at det er som det var tidligere, tenk på det som et nytt sted som ønsker konkurrere med Bare, 1877, Cornelius osv.

2  Takk, SynneUH

Reisende som så på Munken Bistro, så også på