“Ny matopplevelse 👍👍”

Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var noe nytt En liten restaurant med en artig meny, hyggelige lokaler og veldig trivelig kelner. Vi valgte en kombo-meny med 4 ikke-vegetarretter, som man spiser ved hjelp av en type pannekake. Gode smaker, noen med litt mer sting enn andre, og husets (eneste) sicilianske rødvin passet meget godt. Det hele kom på kr 1000 for to personer og det er fantastisk value for money. Derfor blir det 5 stjerner fra oss.

3  Takk, TorErik64

Anmeldt 15. juli 2020

Kan virkelig anbefale denne perlen av en restaurant i Bergen. Nydelig mat, koselig lite lokale og ypperlig service. Alt var helt topp!

1  Takk, itsaniceday27
Anmeldt 15. juli 2020

Dette var første gang jeg spiste her,og jeg er veldig fornøyd med servicen og maten. Servitøren vår var en veldig koselig

1  Takk, Klokturist1725
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 spiste her en torsdsgs kveld i sommerferien. Masse god mat, kjempehyggelig betjening - hit kommer vi gjerne igjen! Lite og koselig lokalet, lurt og bestille bord !

1  Takk, U1195KDkimh
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Beste restauranten i Bergen, har sikkert vært der over 20 ganger og alltid like fornøyd. Tar litt tid før maten kommer, men Etiopisk mat laget av kjærlighet er sååååå verdt ventingen. Utrolig god kundeservice og fantastisk atmosfære. Her er det bare å reservere!!

1  Takk, annahjortland

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!