“Fantastisk!”

Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 26. juli 2020

Nydelig restaurant-besøk fra første stund! Pen og hyggelig betjening, utsøkt mat og drikke. Hyggelige priser. Hit kommer vi tilbake til

1  Takk, DesireeW158

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og saus, hyggelig betjening, god atmosfære. Positiv opplevelse. Merk: du må takle å spise med hendene.

1  Takk, 791olam
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, nydelig atmosfære. Fantastisk servitør. Fingermat var gøy.
Anbefaler stedet på det varmeste!

1  Takk, 226tinel
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var meget ypperlig 10/10
Vi spiste en rett som var 3 vegetar og 3 med kjøtt den var fantastisk. God service også:)

1  Takk, Ub168
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var noe nytt En liten restaurant med en artig meny, hyggelige lokaler og veldig trivelig kelner. Vi valgte en kombo-meny med 4 ikke-vegetarretter, som man spiser ved hjelp av en type pannekake. Gode smaker, noen med litt mer sting enn andre, og husets (eneste) sicilianske rødvin passet meget godt. Det hele kom på kr 1000 for to personer og det er fantastisk value for money. Derfor blir det 5 stjerner fra oss.

3  Takk, TorErik64

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!