“En fantastisk matopplevelse”

Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse for hele familien med suveren service, atmosfære og mat. Kan anbefales på det sterkeste - på prøves!

1  Takk, 355andersb

Anmeldt 26. juli 2020

Nydelig restaurant-besøk fra første stund! Pen og hyggelig betjening, utsøkt mat og drikke. Hyggelige priser. Hit kommer vi tilbake til

1  Takk, DesireeW158
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og saus, hyggelig betjening, god atmosfære. Positiv opplevelse. Merk: du må takle å spise med hendene.

1  Takk, 791olam
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, nydelig atmosfære. Fantastisk servitør. Fingermat var gøy.
Anbefaler stedet på det varmeste!

1  Takk, 226tinel
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var meget ypperlig 10/10
Vi spiste en rett som var 3 vegetar og 3 med kjøtt den var fantastisk. God service også:)

1  Takk, Ub168

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!