“Spennende og hyggelig ”

Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Spennende liten perle i Bergen. Vi valgte Kirchat non-vegetarian og fikk dermed smakt på fire av kjøttrettene samtidig. Veldig hyggelig og blid servitør som introduserte rettene og demonstrerte hvordan de skulle spises. Spennende mat som skal spises med hendene og en slags pannekake som "bestikk". Forskjellig styrke på rettene, passer fint også for de som ikke er så vant med sterk mat. Få ting på menyen, men det er ikke et minus da rettene virket gjennomførte og lagd med kjærlighet for mat. Lite og intimt lokale, veldig hyggelig! Vil anbefale å booke på forhånd. Vi hadde med småbarn og det gikk helt fint. Ikke noen barnemeny men ba om litt ris til toåringen og han fikk da servert en skål ris med litt Shiro (kikertgryte) vedsidenav for å få smake på det hvis han ønsket. Veldig mye mat for pengene og spennende drikke på menyen. Anbefaler en tur hit!

Veldig hyggelig servitør

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, linda h

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat! Det var også veldig god service til tross for at servitøren tok seg av alle gjestene alene.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, Othilie M
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Beste vegan måltid jeg har fått servert i Norge. God og varm service. God pris.
Anbefales sterkt. Det blir plassen jeg drar på neste gang jeg er i Bergen.

2  Takk, vilhelmb85
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Min kjære valgte denne restauranten pga Tripadvisor og det var helt rett plass å spise. Fine dining er det ikke når man spiser med fingrene. Men altså! For en mat, for en betjening og for et sted! Skal man kose seg i Bergen - ja da går man hit.
Det å dele et måltid uten kniv og gaffel har alle godt av! Moderate priser og kvalitet på maten! Denne restauranten får tommel opp! Greit å merke seg at det tar tid før maten kommer på bordet og det går fort en time - men dette er verdt å vente på. Bruk ventetiden på å snakke med selskapet, se deg rundt og nyt kvelden. Takk for oss! Vi kommer tilbake.

1  Takk, joachimn488
Anmeldt 30. juli 2020

Har hatt en utrolig bra opplevelse på "Horn og Afrika". En liten, hyggelig intim restaurant. Nydelig mat,vin. Utrolig personlig service, og en spesiell, god matopplevelse. Prisnivået er helt akseptabelt. Kan absolutt anbefales

1  Takk, Grethe L

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!