“Smakfull og spennende mat!”
Anmeldelse av Horn of Africa

Horn of Africa
Vurdert som nr. 5 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. august 2020

Maten var spennende, annerledes og utrolig god! Koselig og autentisk lokale med smilende personale. Store retter til en ok pris.

Takk, Ine E

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Her spiser vi med fingrene og får god oppfølging fra servitør. Ligger litt utenfor byen, men anbefales

1  Takk, T5965ESandreasm
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Spennende liten perle i Bergen. Vi valgte Kirchat non-vegetarian og fikk dermed smakt på fire av kjøttrettene samtidig. Veldig hyggelig og blid servitør som introduserte rettene og demonstrerte hvordan de skulle spises. Spennende mat som skal spises med hendene og en slags pannekake som "bestikk". Forskjellig styrke på rettene, passer fint også for de som ikke er så vant med sterk mat. Få ting på menyen, men det er ikke et minus da rettene virket gjennomførte og lagd med kjærlighet for mat. Lite og intimt lokale, veldig hyggelig! Vil anbefale å booke på forhånd. Vi hadde med småbarn og det gikk helt fint. Ikke noen barnemeny men ba om litt ris til toåringen og han fikk da servert en skål ris med litt Shiro (kikertgryte) vedsidenav for å få smake på det hvis han ønsket. Veldig mye mat for pengene og spennende drikke på menyen. Anbefaler en tur hit!

Veldig hyggelig servitør

1  Takk, linda h
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat! Det var også veldig god service til tross for at servitøren tok seg av alle gjestene alene.

3  Takk, Othilie M
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Beste vegan måltid jeg har fått servert i Norge. God og varm service. God pris.
Anbefales sterkt. Det blir plassen jeg drar på neste gang jeg er i Bergen.

2  Takk, vilhelmb85

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!