“Verdt turen”

Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste matopplevelsene jeg har hatt! Mat, service, lokaler var absolutt så bra den kunne være! Dette stedet anbefales

Takk, NorthStar04585355205

Anmeldt 21. juli 2021

Jeh. Spiser bra mindag. Og dette kankje på liker det ute snsrt å klare er HUF lage Fra onsdag Nydlig

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 886mildrida
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, mange gode smaker, skjønn servitør og deilig vin Vi koste oss skikkelig og kommer igjen. Takk for oss

Takk, Traveler50341359668
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales for å oppleve en annen matkultur :-) Første gangen vi har kommet over en eritreisk restaurant, så da var det bare å booke bord for kvelden! Fikk god veiledning på hva vi som ikke spiser kjøtt burde ha, samt til de som spiser kjøtt! Uvant å spise med fingrene, men etterhvert gikk det også greit :-) Bestilte et glass med eritreisk honningvin. Holdt med et glass da det ble veldig søtt! For de som liker søt vin, så kan vinen kjøpes i flaske også.
Tok en time fra vi kom til maten ble servert selv med få gjester! Så lurt å ikke være veldig sulten når man kommer dit? Men verdt å vente på!

Takk, F5641PYmonicab
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Mykje smak og litt småsterkt. Ny opplevelse å ete med injera (lefse) istadenfor kniv og gaffel. Reservert bord på forhånd, og det var lurt. Gjekk litt tid frå bestilling til maten kom. Ein smaksoppleving som kan anbefalast.

Takk, Richard S

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!