“Godt fornøyd”

Kjøkken: Afrikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig personale,
Bør oppleves du blir overrasket når du skAl spise uten bestikk, spennende og smaksrikt.

Takk, DayTrip40916277874

Anmeldt 9. august 2021

Jeg ble invitert av min datter og konen, og hadde aldri hørt om stedet før. Det var veldig fin atmosfære, og hyggelig servitør. Maten var glutenfri, og min datter og jeg fikk glutenfrie pannekaker/lefser som var hjemmelaget av Teff. Dette gjorde at opplevelsen ble ekstra positiv. Maten var magisk god, og veldig unik. Dette er ikke stede man går inn å får et kjapt måltid, her får man hjerterytmen ned, og ting tar den tiden det tar. Utrolig glad for å ha fått denne unike opplevelsen

Takk, 993randis
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Spennende og annerledes matopplevelse! Etter et raskt søk på appen ble dette stedet valgt for middag. Vi liker begge å utforske matverdenen, og det passet perfekt at vi ikke hadde spist afrikansk/etiopisk mat før. Fra man kom til man gikk følte man seg velkommen og ivaretatt av nydelig servitrise. Det tok noe tid før maten kom, men det var virkelig verdt det, for den smakte utsøkt! Litt rart og gøy at man spiste med fingrene, men det gikk bra det også. Absolutt å anbefale ☀️

Takk, TanjaT93
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Vi spiste Horn of Africa kirchat mix, som inneholdt noe av det beste jeg har spist av både kjøtt og vegetarmat. Kan varmt anbefale denne restauranten. Hit kommer jeg tilbake ved neste Bergenstur!

Takk, Helene A
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste matopplevelsene jeg har hatt! Mat, service, lokaler var absolutt så bra den kunne være! Dette stedet anbefales

Takk, NorthStar04585355205

Reisende som så på Horn of Africa, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Horn of Africa? Del dine erfaringer!