“Dyrt og dårlig”

Holbergstuen
Vurdert som nr. 147 av 473 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I nesten 90 år har bergensere og tilreisende besøkt Holbergstuen. Holbergstuen serverer norsk tradisjonsmat i tradisjonsrike lokaler.
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Det er kanskje ikke riktig å besøke en restaurant i julebordssesongen og bestille noe annet enn julemat, ihvertfall ikke hos Holbergstuen.

Vi bestilte kveite og fikk hvert vårt smakløse fiskestykke som skulle være stekt. Det bar mer preg av å være kokt og siden tørket under en grill. Tilbehøret var trist og aspargesbønnene med bacon rundt var overstekt og hadde tatt smak av det klissete våte kveiteskinnet.

Servicen var det beste med kveldens besøk. Ellers var det bare trist. Den gamle institusjonen Holbergstuen har falmet og det trengs en solid dose opprydning både på kjøkkenet og i restauranten.

Takk, Turfamilien

Anmeldt 19. november 2018

Atter en gang har vi vært på denne restauranten å hatt Sildetalerken. Og atter en gang har den vært helt fantastisk. Det gjør så godt når en får varm potet til dette. Skulle gjerne hatt to poteter, og ikke bare en. Skal huske på å spørre neste gang vi er der om det er mulig. Ellers var de 4 sortene med sild aldeles nydelige å spise. Og god salat til var det også. Og da med det mørke brødet til er bare helt supert.
takk for et godt måltid, og akk for en suveren servering. Aldeles hyggelige kelnere var det. De var oppmerksomme hele tiden. Dette følger bare på alle de andre gangene vi har vært der. Ingen forandring. Like bra hver gang. For oss 4 som går der er det en stor glede å komme dit. Vi gleder oss hver gang. Dette er blitt en tradisjon som vi har stor glede av. Hadde vi vært missfornøyde, så hadde vi ikke kommet igjen. Men vi kommer.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 933gunnart
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og god service. Dette er stedet å spise god tradisjonsmat. Virkelig verdt å legge turen innom her.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Linda545
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Super service og nydelig mat. Vi bestilte Kveite og Indrefilet og eplekake til dessert. Vi kommer tilbake!

Takk, Maria D
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

En koselig plass med en allsidig meny. God service fra oppmerksomme kelnere. Sildetallerken er min favoritt med en øl og akevitter til. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, TDY1953

Reisende som så på Holbergstuen, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Holbergstuen? Del dine erfaringer!