“Lutefisk ”

Holbergstuen
Vurdert som nr. 147 av 474 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I nesten 90 år har bergensere og tilreisende besøkt Holbergstuen. Holbergstuen serverer norsk tradisjonsmat i tradisjonsrike lokaler.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette var dårlige greier. Kun erter kokt bacon og sennep som tilbehør. Kokt bacon smakte ikke bra. Dårlig og sen service. Frister langt fra til gjentagelse.

1  Takk, North2r

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bordreservesjon kl 21, men fikk først maten etter 22. Snerpete og sur servitør men ok mat (pinnekjøtt).

1  Takk, Ailin_Norway
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bordreservasjon klokken 21.00 og måtte vente langt over en time på maten. Dette er for dårlig. Kelneren kom innom bordet maks to ganger på kvelden..

Takk, Hanne B
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 18 stk. Hadde bestilt på forhånd. Maten var presis, på slaget som bestilt, og smakte perfekt! Super service! Kommer absolutt igjen! Takk for oss!!

Takk, EirinB2
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde et familietreff til luncj i går. Det var koselig og julepyntet i den vakre restauranten. Personalet var rask og servicen var god. Flere av oss bestilte juleluncj med pinnekjøtt og svineribbe med tilbehør. Alt var godt, unntatt pinnekjøttet. Det kunne vel egentlig ikke kalles pinnekjøtt for det var noen benklumper med seigt og hardt kjøtt. Og alt for salt. Det var skuffende.

Takk, maypaatur

Reisende som så på Holbergstuen, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Holbergstuen? Del dine erfaringer!