“Restaurant med atmosfære”

Holbergstuen
Vurdert som nr. 128 av 460 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I nesten 90 år har bergensere og tilreisende besøkt Holbergstuen. Holbergstuen serverer norsk tradisjonsmat i tradisjonsrike lokaler.
Anmeldt 25. februar 2019

Nok en gang var vi 3 godt voksne par som nøte et godt måltid etter en teaterforestilling. Som vanlig meget god mat servert av en blid og hyggelig servitør. Restauranten ligger perfekt plassert midt på Torgalmenningen.

Takk, GlobetrottarGunnar

Anmeldt 25. februar 2019

Dette var vårt andre besøk i de siste par månedene. Vi er 6 godt voksne som er ute på show/teater med jevne mellomrom og har funnet vårt sted for en god middag. Innholdsrik meny til fornuftige priser servert av meget hyggelige servitører i en restaurant med sjel.

Takk, Salgssjef1
Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Var der på valentinesdag og fikk en fin opplevelse med min kone og datter. God mat ikke for lenge å vente til en bra pris.

Takk, Jan Helge W
Anmeldt 12. februar 2019

Ble vist plass av en hyggelig servitør.Koselig restaurant med god atmosfære.God service.Maten var veldig god og fint tilberedt.Stor nok porsjon.Spiste reinsdyrbiff som var mør og god.

Takk, 303unni
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vårt besøk for middag ble en grei opplevelse uten den store opplevelsen. Vi fikk tildelt et pent dekket bord av en hyggelig mannlig servitør, som straks ga en dose av sitt gode humør. Dette skapte hygge. Lokalet var særpreget og flott, men støvete lufteventiler på veggen over bordet var ikke oppløftende syn! Etter en stund kom de fire ulike middagsrettene på bordet. Raspeballene var gode, grillet scampi også. Reinsdyrgryta var derimot en trist opplevelse. Tykk konsistens med kraftig mørk brunsaus, smakte den mer som brun lapskaus enn en delikat villmarksgryte.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, travelmann04

Reisende som så på Holbergstuen, så også på

Har du vært i Holbergstuen? Del dine erfaringer!