TripAdvisor
Bergen
Publiser
Innboks
Søk

“Siste gang på Holbergstuen?”
Anmeldelse av Holbergstuen

Holbergstuen
Vurdert som nr. 136 av 492 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I nesten 90 år har bergensere og tilreisende besøkt Holbergstuen. Holbergstuen serverer norsk tradisjonsmat i tradisjonsrike lokaler.
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

For første gang på et par år besøkte vi Holberg. Vi hadde gledd oss til tradisjonell god mat, men ble skuffet. Vi spiste fiskesuppe som forsåvidt var spisende, men heller ikke mer. Kokken hadde ikke klart å få fram de gode smakene som man vanligvis får fram i en fiskesuppe ved hjelp av fisk, skalldyr, grønnsaker og krydder. Denne her var rett og slett ganske skvipete. Selv bestilte jeg et glass sprudlende vin til suppa. Jeg fikk et glass der boblende var helt borte mao var nok ikke flasken åpnet samme dag. Da jeg klaget, fikk jeg et nytt glass, men også dette var langt fra sprudlende. I tillegg var kelnerne ganske fraværende og vanskelige å få tak i. Synd at denne tradisjonelle restauranten har forfalt. Vi var begge enige om at dette dessverre med stor sannsynlighet ble siste gang på Holbergstuen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnnyO_11

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Enda en gang har vi hatt silde måltid på restauranten h ku. Og som mange ganger før, var det også denne gangen helt supert. Skal en klage på noe denne gangen, så må det være at vi måtte etterlyse poteter. Men det kom med en gang vi spurte. Fin servering, hyggelig betjening, og god mat. Da kan det ikke bli bedre. Og det er ikke avskrekkende pris på Silde ordet heller. Og da med Gammel Oppland som følge, kan det ikke bli bedre.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 933gunnart
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

God ekte bergensk mat, med sterk historie. Service med et smil og uten å vente særlig lenge. Varmt anbefalt av en ekte bergenser!

Dato for besøk: august 2019
Takk, EndreRigstad
Anmeldt 11. juni 2019

Er ikke så ofte i Bergen, men når jeg er der, har klippfisk på Holbergstuen vært en del av programmet. Den var god i år også, det samme var reinsdyrkjøttet. Lokalet var det samme gamle, og de andre gjestene så ut som de hadde sittet der siden 1970-tallet. Hyggelig stemning.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Sigurd H
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Helt grei mat. Noe triste lokaler. Passer eldre klientell som ønsker en mat og drikke. Ingen overraskelser. Triste lokaler

Dato for besøk: juni 2019
Takk, andreO-NOR

Reisende som så på Holbergstuen, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Holbergstuen? Del dine erfaringer!