“Elendig mat og service!”
Anmeldelse av Wesselstuen

Wesselstuen
Vurdert som nr. 163 av 473 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Det bør ikke være slik at mat og service noen ganger er Ok og andre ganger er fullstendig utilbørlig:-( Rå lutefisk, vi sender den ut igjen, og etter en time og tjue minutter har servitøren ennå ikke vært hos oss for å spørre om vi vil ha noe mer å drikke. Nå venter vi fortsatt på ny mat. Kanskje vi også får noe å drikke?.

Takk, Nelleneil

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veteraner fra Fylkesadministrasjonen i Hordaland fylkeskommune hadde ett av sine 3 årlige treff på Wessel 26.11. Svært hyggelig kveld med nydelig lutefisk og god servering. Rolig atmosfære passet oss som ønsket å kunne snakke sammen. Anbefales.
Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Kvaliteten på den tradisjonelle lutefisken som serveres på Wesselstuen er definitivt i toppklasse. Vår opplevelse denne gangen (torsdag 29.nov) bestod av en fantastisk tilberedt loin og et delikat tilbehør. En oppfordring kan være å tilby mer enn grov sennep.
Kjøkkenet og kokken leverer når de vil verdens beste lutefisk.

Takk, Yarle
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Alltid like trivelig på Wessel. Veldig, veldig god mat, hyggelig kelner og god service. Anbefales varmt.

Takk, Anne L
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi var fire venninner som skulle spise før teaterbesøk.
Har spist her mange ganger. Blir aldri skuffet. Maten var kjempegod. God klippfisk og rikelig med grønnsaker. Rask service og hyggelig servitør. Tradisjonen står seg godt.

Takk, beriteikevik

Reisende som så på Wesselstuen, så også på

Har du vært i Wesselstuen? Del dine erfaringer!