“Treg servering, kald mat, men hyggelige servitører”
Anmeldelse av Wesselstuen

Vurdert som nr. 128 av 448 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette var stusselig. Vi fikk bord og drikke raskt, men det tok over en time med maten. Pulled Pork burger, men den var kald. Sa i fra og fikk raskt en ny som var litt mer lunken, men brødet var kjøleskapkaldt. Pommes feires var også linken, men god ellers. De stekte potetene var dagens høydare

Takk, M7507DIjane

Anmeldt 5. juli 2020

Slik skal det gjøres! Toppkarakter til både kokken og serveringspersonalet. Stekt makrell i verdensklasse og hyggelig servering. Enkelt, smakfullt og hyggelig. Gratulerer. Kommer garantert tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ReneR463
Anmeldt 28. april 2020

Fant ikke egen oppføring på Logehagen. En av få steder med uteservering der man får plass til en større gruppe.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, helt1
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Vi ville ha sild, og visste at Wesselstuen reklamerte med sildebuffet på et skilt utenfor restauranten. Vi fikk oss et bord og menyer, men her sto det ikke noe om sildebuffeten. Da vi spurte servitøren fikk vi som svar at de ikke hadde sildebuffet, men at vi kunne få en tallerkenrett med tre typer sild, egg, brød og grønnsaker. Vi slo til, og kort tid etterpå kom maten på bordet. Riktignok var det tre typer sild, men ikke egg. Store deler av grønnsakene bestod av sylteagurk, syltet løk og rødbeter. Ikke den beste komboen, med andre ord. Restauranten er for øvrig en av Bergens mest tradisjonsrike restauranter. Trist da, at de ikke kan sild.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Hellebor
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe venner som hadde bestilt plass for et julebord. Restauranten kjører to bordsettinger og burde være bemannet for dette. Først måtte vi vente i 20 minutter for å komme inn. Fra bestillingen ble innhentet til maten kom på bordet tok det 1t20m. Det er ikke akseptabelt. Lutefisken smakte utmerket og ble servert to ganger, med en lang pause mellom serveringene. Når vi til slutt ba om regningen tok det nye 20 minutter.

Dato for besøk: november 2019
Takk, jeken100

Reisende som så på Wesselstuen, så også på

Har du vært i Wesselstuen? Del dine erfaringer!