“Smakløse raspeballer”

Vurdert som nr. 146 av 470 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et lite heldig besøk 5. aug. Vi bestilte to tallerkener raspeballer. Maten kom raskt, men den var lunken og smakløs og lite delikat presentert. Raspeballene var helt smakløse, og kålrabistappen var vassen. Dessuten var kjøttet og baconet tørt og for mye stekt. Alt i alt et lite vellykket måltid! Dog skal det sies at betjeningen var hyggelig!

Takk, knu2t2b

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig opplevelse Bestilte entrecôte, meget tørr! Fikk heller ikke biff bestill, så slet med å skjære. Ble heller ikke spurt h ordna vi ville ha den tilberedt! Betjeningen var kjappe med å komme med meny, omtrent før man fikk satt seg ned..

Takk, Pioneer66066136106
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Middelmådig mat - sporet ikke til gjentatt besøk. Har ikke vært her på veldig mange år og håpet at nye eiere hadde fått sving på kjøkkenet, men dessverre det var en trist opplevelse.

Takk, bentheg2021
Anmeldt 3. januar 2021

Familien feiret. Alle var veldig fornøyd med mat og service. Lutefisk kan spesielt anbefales. Deilige desserter

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Bergenser200
Anmeldt 23. november 2020 via mobile enheter

Fantastisk god lutefisk, den beste jeg har smakt på lenge. Ble sikkelig mett etter en porsjon. Veldig fin servering. Personalet er alltid Veldig serviceinnstilt her.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, Nikkypink

Reisende som så på Wesselstuen, så også på

Har du vært i Wesselstuen? Del dine erfaringer!