“Forglemmelig besøk”

Vurdert som nr. 147 av 469 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. august 2021

Vi hadde fått høre at dette var en restaurant i toppklasse. Vi fikk tilvist bord i et nesten tomt lokale på en vakker fredags kveld. Menyen var litt tynn, men etter hvert bestemte vi oss for persetorsk til mannen og Wessels burger til fruen. Og en italiensk rødvin til. En mannlig servitør kom etterhvert med vinen. Da han skulle skjenke sølte han rødvin nedover hele utsiden av glasset, og på duken. Jeg ventet på at han skulle bytte glasset og tørke opp sølet, men han sto og stirret i veggen, det kom ikke så mye som en unnskyldning.
Torsken var ok, men burgeren var en kompakt klump som kniven ikke klarte å skjære gjennom. Søtpotet fries var ok, så halve burgeren ble liggende igjen.
Potetene til torsken måtte vi minne den samme servitøren om et par ganger, da unnskyldte han seg i hvertfall.
Turistene ved nabobordet spurte ham hva dagens fisk var, det visste han ikke, så han måtte ut på kjøkkenet for å spørre.
Wessel Stuen er ikke noe lavprissted, og det fristet ikke å fortsette med dessert etter dette.
Det ble et minimalt tillegg til regningen for service fra vårt bord.

1  Takk, Svanhild K

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et lite heldig besøk 5. aug. Vi bestilte to tallerkener raspeballer. Maten kom raskt, men den var lunken og smakløs og lite delikat presentert. Raspeballene var helt smakløse, og kålrabistappen var vassen. Dessuten var kjøttet og baconet tørt og for mye stekt. Alt i alt et lite vellykket måltid! Dog skal det sies at betjeningen var hyggelig!

Takk, knu2t2b
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig opplevelse Bestilte entrecôte, meget tørr! Fikk heller ikke biff bestill, så slet med å skjære. Ble heller ikke spurt h ordna vi ville ha den tilberedt! Betjeningen var kjappe med å komme med meny, omtrent før man fikk satt seg ned..

Takk, Pioneer66066136106
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Middelmådig mat - sporet ikke til gjentatt besøk. Har ikke vært her på veldig mange år og håpet at nye eiere hadde fått sving på kjøkkenet, men dessverre det var en trist opplevelse.

Takk, bentheg2021
Anmeldt 3. januar 2021

Familien feiret. Alle var veldig fornøyd med mat og service. Lutefisk kan spesielt anbefales. Deilige desserter

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Bergenser200

Reisende som så på Wesselstuen, så også på

Har du vært i Wesselstuen? Del dine erfaringer!