“båttur”

Vurdert som nr. 1 av 4 Transport i Bergen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Kjennerne vet at det er orden som er Vestlandets sjel - og landsdelens største attraksjon. Derfor kaller vi Vestlandet for Fjord Norge. I sommerhalvåret tilbyr vi kortere sightseeingturer og dagsturer på Sognefjorden, Hardangerfjorden og Lysefjorden. Du kan også reise med våre hurtigbåter resten av året. Vi har daglige avganger på Sognefjorden og på våre ruter i Møre og Romsdal, Hordaland og Rogaland. Norled AS er et av landets største ferje- og hurtigbåtrederier. Selskapet har 80 fartøy, og driver ferje- og hurtigbåtsamband fra Oslo orden til Troms. Norled har satset mye på nye fartøystyper og miljøvennlig teknologi, og har tatt frem løsninger som selskapet er alene om i verden. Selskapet har mer enn 1.000 ansatte og omsetter for 2 milliarder kroner årlig. Selskapet har hovedkontor i Stavanger og kontorer i Bergen og Oslo. Norled AS er et heleid datterselskap av Det Stavangerske Dampskibsselskap AS. Vi håper du vil reise med oss, og ønsker deg en god tur.
Nyttig informasjon: Barnevognparkering, Mat tilgjengelig for kjøp, Låsbare skap / oppbevaring, Baderomsfasiliteter, Rullestoltilgang, Trapper / heis
Anmeldt 18 oktober 2016

Reiste med en av Norled sine båter Bergen - Rysedalsvik Ett panorama av ett landskap langs hele leden Fantastisk

Takk, Margrethe I

Anmeldt 18 oktober 2016

Reis langs kysten og nyt en vakker natur. Turen fra Strandkaiterminalen i Bergen går nordover til Florø og tar i underkant av 3,5 timer.

Takk, _bente_sorensen
Anmeldt 5 oktober 2016

Alltid fornøyd med hva Norled har å tilby. Reiser med dem i ulike byer i Norge og priser/komfort er alltid godkjent.

Takk, Vegar B
Anmeldt 9 februar 2016

Gode sjøbåter og gode pristilbud for pensjonister.Spennande turer gjennom vakker natur. Lett tilkomst fra Bergen

Takk, oddlaug2015
Anmeldt 14 november 2015

Dette venterommet må få en oppgradering, det er uverdig for reisande å måtte stå ute i regn og vind, for det er så trangt om plassen inne, da halve venterommet er avstengt lørdag, og benker er det få av.

Takk, Erik H

Reisende som så på Norled, så også på

Har du vært i Norled? Del dine erfaringer!