“Flåm - Bergen”

Vurdert som nr. 1 av 6 Transport i Bergen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Kjennerne vet at det er orden som er Vestlandets sjel - og landsdelens største attraksjon. Derfor kaller vi Vestlandet for Fjord Norge. I sommerhalvåret tilbyr vi kortere sightseeingturer og dagsturer på Sognefjorden, Hardangerfjorden og Lysefjorden. Du kan også reise med våre hurtigbåter resten av året. Vi har daglige avganger på Sognefjorden og på våre ruter i Møre og Romsdal, Hordaland og Rogaland. Norled AS er et av landets største ferje- og hurtigbåtrederier. Selskapet har 80 fartøy, og driver ferje- og hurtigbåtsamband fra Oslo orden til Troms. Norled har satset mye på nye fartøystyper og miljøvennlig teknologi, og har tatt frem løsninger som selskapet er alene om i verden. Selskapet har mer enn 1.000 ansatte og omsetter for 2 milliarder kroner årlig. Selskapet har hovedkontor i Stavanger og kontorer i Bergen og Oslo. Norled AS er et heleid datterselskap av Det Stavangerske Dampskibsselskap AS. Vi håper du vil reise med oss, og ønsker deg en god tur.
Nyttig informasjon: Mat tilgjengelig for kjøp, Trapper / heis, Baderomsfasiliteter, Barnevognparkering, Låsbare skap / oppbevaring, Rullestoltilgang
Anmeldt 24. juli 2017

Etter Flåmsbana ned, tok me Norled sin båt til Bergen.
Ein flott tur, spesielt fyrste og siste 1 1/2 t. med flott natur.
Litt kjedeleg på midten. Frisk vind ute på dekk, så ein fin varm dag, er dette topp.

Takk, Trond K
froydisvestrheim, Kundeansvarlig på Norled, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Tusen takk for tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til det.
Ønsker dere en fortsatt fin ferie

Mvh
Frøydis
Norled kundesenter

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Fin transport mellom Sunnhordland og Bergen. Men det er stive priser. Over 1200 kr for en tur retur Rubbestadneset -Bergen med 1 voksen 1student og 1 barn er i stiveste laget. 3 avganger PR dag.

Takk, Jan M H
Anmeldt 10. juli 2017

Små båter og ikje alltid den konforten vi forventa. Lite og dårlig utvalg av mat i kiosken. Kaffe fra automat det verste eg har smakt

Takk, oddlaug2015
froydisvestrheim, Kundeansvarlig på Norled, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Hei og takk for din tilbakemelding
Kan jeg få spørre om hvilken rute/ båt du reiste med?
Er muligheter for å gjøre noe med utvalget I kiosken forhåpentligvis.

Men ønske om en fin dag

Frøydis
Norled Kundesenter

Anmeldt 18. oktober 2016

Reiste med en av Norled sine båter Bergen - Rysedalsvik Ett panorama av ett landskap langs hele leden Fantastisk

Takk, MargretheI7
Les flere anmeldelser
Anmeldt 18. oktober 2016

Reis langs kysten og nyt en vakker natur. Turen fra Strandkaiterminalen i Bergen går nordover til Florø og tar i underkant av 3,5 timer.

Takk, _bente_sorensen

Reisende som så på Norled, så også på

Har du vært i Norled? Del dine erfaringer!