Ferie

Anmeldt 21. juni 2018
Anne-LeneW
Oslo, Norge
Flåm - Bergen

Etter Flåmsbana ned, tok me Norled sin båt til Bergen. Ein flott tur, spesielt fyrste og siste 1... les mer

Anmeldt 24. juli 2017
Trond K

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Bodde like ved Bryggen og så båtene. Var på Infoen og fant brosjyrer, men turene var hårreisende dyre. Vi tok dem ikke. Vi hadde en fantastisk tur rundt i Bergen på beina.

Takk, Anne-LeneW
Anmeldt 24. mai 2018

Ble krevet for et for høyt beløp og deretter nektet kvittering. Mailkorrespondanse med Norled oppleves som nedlatende og avvisende.

Takk, 953tomasha
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Har den mest nedsarva flåten av alle rederier. 2 av 2 båter ute, båt 3 innleigd er ute. Å her sitter vi å gaper uten å få beskjed om at sambandet er VELDIG forsinket.

Takk, morteng2018
Anmeldt 24. juli 2017

Etter Flåmsbana ned, tok me Norled sin båt til Bergen.
Ein flott tur, spesielt fyrste og siste 1 1/2 t. med flott natur.
Litt kjedeleg på midten. Frisk vind ute på dekk, så ein fin varm dag, er dette topp.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Trond K
froydisvestrheim, Kundeansvarlig på Norled, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Tusen takk for tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til det.
Ønsker dere en fortsatt fin ferie

Mvh
Frøydis
Norled kundesenter

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Fin transport mellom Sunnhordland og Bergen. Men det er stive priser. Over 1200 kr for en tur retur Rubbestadneset -Bergen med 1 voksen 1student og 1 barn er i stiveste laget. 3 avganger PR dag.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, janmh2014