Åpen i dag: Stengt
Hvalsafari fra Tromsø

Veldig fornøyd med turen og utsikten! Vi hadde en kjempefin tur ut til Skjervøy der vi fikk se noe... les mer

Anmeldt 8. januar 2023
marianakonstanse
Båtreise fra Flåm til Bergen

En flott tur i en fantastisk natur. Mannskapet på Njord var flinke til å informere over... les mer

Anmeldt 19. juni 2022
918ivarh
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
fra kr 2 650,00
fra kr 8 076,51
Mostraumen Fjord Cruise
294 anmeldelser
fra kr 790,00
fra kr 7 900,00
Anmeldt 25. juni 2018

Utgangspunkt for båtreiser til Sunnhordland, Askøy, Nordhordland og Sogn og Fjordane. Ikke allverdens ventested, men har betjente billettluker, sitteplasser og toalett. Greit når det regner.

Takk, Laila T
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Bodde like ved Bryggen og så båtene. Var på Infoen og fant brosjyrer, men turene var hårreisende dyre. Vi tok dem ikke. Vi hadde en fantastisk tur rundt i Bergen på beina.

1  Takk, Anne-LeneW
Anmeldt 24. mai 2018

Ble krevet for et for høyt beløp og deretter nektet kvittering. Mailkorrespondanse med Norled oppleves som nedlatende og avvisende.

3  Takk, 953tomasha
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Har den mest nedsarva flåten av alle rederier. 2 av 2 båter ute, båt 3 innleigd er ute. Å her sitter vi å gaper uten å få beskjed om at sambandet er VELDIG forsinket.

4  Takk, morteng2018
Anmeldt 24. juli 2017

Etter Flåmsbana ned, tok me Norled sin båt til Bergen.
Ein flott tur, spesielt fyrste og siste 1 1/2 t. med flott natur.
Litt kjedeleg på midten. Frisk vind ute på dekk, så ein fin varm dag, er dette topp.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Trond K
froydisvestrheim, Kundeansvarlig på Norled, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Tusen takk for tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til det.
Ønsker dere en fortsatt fin ferie

Mvh
Frøydis