Ferie

Anmeldt 21. juni 2018
Anne-LeneW
Oslo, Norge
Flåm - Bergen

Etter Flåmsbana ned, tok me Norled sin båt til Bergen. Ein flott tur, spesielt fyrste og siste 1... les mer

Anmeldt 24. juli 2017
Trond K

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Me var ein vennegjeng som skulle ta båt til skulen, som me har gjort i 3 år. Starta med ein mann som kjefta på oss og heiv sekkene med PC i hardt i bakken. Han meinte da va vårt problem fordi hannmåtte flytta dei. Så blei han sur og sjekte oss ut når me sa han måtte vera forsiktig. Etter dette kom ei dame bort og spørre bare meg om billett, nett som eg var kriminell. Dette fekk meg til å føle meg diskriminert og krenka.
Veldig dårlig betjening og start på dagen...

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Henning S
Anmeldt 25. juni 2018

Utgangspunkt for båtreiser til Sunnhordland, Askøy, Nordhordland og Sogn og Fjordane. Ikke allverdens ventested, men har betjente billettluker, sitteplasser og toalett. Greit når det regner.

Takk, Laila T
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Bodde like ved Bryggen og så båtene. Var på Infoen og fant brosjyrer, men turene var hårreisende dyre. Vi tok dem ikke. Vi hadde en fantastisk tur rundt i Bergen på beina.

Takk, Anne-LeneW
Anmeldt 24. mai 2018

Ble krevet for et for høyt beløp og deretter nektet kvittering. Mailkorrespondanse med Norled oppleves som nedlatende og avvisende.

Takk, 953tomasha
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Har den mest nedsarva flåten av alle rederier. 2 av 2 båter ute, båt 3 innleigd er ute. Å her sitter vi å gaper uten å få beskjed om at sambandet er VELDIG forsinket.

Takk, morteng2018