Fantastisk mannskap

Mannskapet på expressbåten Sogn Bergen (Tyrving)er helt fantastiske .Alltid et smil hver morgen.Jeg... les mer

Anmeldt 17. mars 2021
Tur445
Hurtigbåt terminal

Anmeldt 25. juni 2018
Laila T
Terracina, Italia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

I forbindelse med av flyforsinkelse forsøkte både vi som reisende og Widerøe å kontakte Norled for å holde igjen båten 7 minutter. Dette ble avslått med det resultatet at flere reisende ikke kom seg hjem til familie fredag kveld men måtte overnatte til lørdag.
Slett service

Dato for opplevelse: januar 2019
3  Takk, 301harryg301
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Me var ein vennegjeng som skulle ta båt til skulen, som me har gjort i 3 år. Starta med ein mann som kjefta på oss og heiv sekkene med PC i hardt i bakken. Han meinte da va vårt problem fordi hannmåtte flytta dei. Så blei han sur og sjekte oss ut når me sa han måtte vera forsiktig. Etter dette kom ei dame bort og spørre bare meg om billett, nett som eg var kriminell. Dette fekk meg til å føle meg diskriminert og krenka.
Veldig dårlig betjening og start på dagen...

Dato for opplevelse: november 2018
4  Takk, Henning S
Anmeldt 25. juni 2018

Utgangspunkt for båtreiser til Sunnhordland, Askøy, Nordhordland og Sogn og Fjordane. Ikke allverdens ventested, men har betjente billettluker, sitteplasser og toalett. Greit når det regner.

Takk, Laila T
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Bodde like ved Bryggen og så båtene. Var på Infoen og fant brosjyrer, men turene var hårreisende dyre. Vi tok dem ikke. Vi hadde en fantastisk tur rundt i Bergen på beina.

1  Takk, Anne-LeneW
Anmeldt 24. mai 2018

Ble krevet for et for høyt beløp og deretter nektet kvittering. Mailkorrespondanse med Norled oppleves som nedlatende og avvisende.

3  Takk, 953tomasha