Hvalsafari fra Tromsø

Veldig fornøyd med turen og utsikten! Vi hadde en kjempefin tur ut til Skjervøy der vi fikk se noe... les mer

Anmeldt 3 uker siden
marianakonstanse
Båtreise fra Flåm til Bergen

En flott tur i en fantastisk natur. Mannskapet på Njord var flinke til å informere over... les mer

Anmeldt 19. juni 2022
918ivarh
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Behagelig tur, men sur og ubehagelig personal i kiosken. Nedlatande fortalte ho om at vi fortsatt var i en pandemi fordi vi sto to i kiosken. Ho sjølv holdt verken 1-2 meteren eller brukte munnbind. Kunne og påkosta seg ett smil der ho går.

Når vi først snakka om pandemien er reinhaldet dårlig. Eg var en av dei første som kom på båten. Toaletta var ikkje vaska, det mangla såpe og det låg matresta på golvet der vi satt. Då rekna eg heller ikkje med at overflate som handrekke og armlen blir desinfisert/vaska.

Sia eg først skrive her inne kan eg og nevne det at eg syns 70kr for to små kaffi i ett beger er dyrt.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, mbmardal
Anmeldt 13. juni 2021

Skulle ta ferga Dragsvik -Hella. Ferga ligger ved kai, men lyssignalene virker ikke. Kjører derfor frem til bommmen. Ta kommer billetøren fra ferga ruslende tyggende på en brødskive og lurer på hvorfor jeg har kjørt frem. Jeg svarer da at jeg ikke kjører her så ofte, men beklager hvis jeg har gjort feil. Får da streng beskjed om at jeg skulle vente til han vinket. Spurte da hvorfor de ikke brukte det flotte lyssystemet? Det hadde han ikke noe med.
Til Norled: send deres ansatte på kurs hvor de kan lære service, eller vanlig folkeskikk

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Sten V
Anmeldt 1. april 2021

Usannsynlig dårlig nettside!
Umulig å finne avgangstider. Selv de ansatte ombord på båten sier at vi må be om å få tilsendt en rute.
HELLO - vi lever i 2021!!!

Dato for opplevelse: desember 2020
1  Takk, Grethe P
Anmeldt 17. mars 2021

Mannskapet på expressbåten Sogn Bergen (Tyrving)er helt fantastiske .Alltid et smil hver morgen.Jeg benytter båten til jobb hver dag og er så takknemmelig for den gode innsats de gjør.

Dato for opplevelse: mars 2021
1  Takk, Tur445
Anmeldt 18. juli 2020

På vår bilferie på Vestlandet, tok vi mange hyggelige fergeturer, inklusivt viktig svele- og annet smågodt! Grei ventekø med god orden- og system på havnene, greit- og trygt om bord- og avkjørings anvisninger, samt en fantastisk opplevelse med de rene, miljøriktige moderne el-fergene til NORLED!! Rent- og pent, god service og meget trygge- og gode overfarter! Dette lover godt i fremtiden!! Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, jans0der