Åpen i dag: Stengt

Anmeldt 19. juni 2022
918ivarh
Oslo, Norge
Hvalsafari Tromsø

Kjempeflott tur og opplevelse. Meget kunnskapsrik guide som holdt interessant og underholdende... les mer

Anmeldt 4. februar 2023
solveigb478
Ko Lanta, Thailand

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
fra kr 2 650,00
fra kr 7 940,10
Mostraumen Fjord Cruise
251 anmeldelser
fra kr 790,00
fra kr 7 900,00
Anmeldt 8. januar 2023

Hvalsafari på rask og komfortabel katamaran Fjordjarl. Professionelt mannskap og kunnskapsrik reiseledelse av Audin Rikardsen på rundtur til Skjervøy hvor hvalene jakter på mat i fjordene.

Dato for opplevelse: januar 2023
Takk, tbubek
Anmeldt 7. juli 2022

Arrogante og amatørmessige tullinger er den mest dekkende beskrivelse. Ingen kontroll over køen, presser sidebroene full og lar hoveddekket være nesten tomt. Elendig service og sur betjening. Fergemateriellet er eldgammelt skrot. Så ligg langt unna så fremt det er mulig. Norled er rett og slett elendig.

Dato for opplevelse: juli 2022
Takk, roysC7803XF
Anmeldt 19. juni 2022

En flott tur i en fantastisk natur. Mannskapet på Njord var flinke til å informere over høyttaleranlegget om severdighetene langs ruten. Dette bidro til at vi fikk med oss mye mer enn vi ellers ville ha gjort. Takk for en kjempefin tur.

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, 918ivarh
Anmeldt 12. desember 2021

Norled viser gang på gang at de ikke bryr seg om at buss og ferge skal korrespondere.
Amatørmessig.
Noe å tenke på til neste anbudsrunde?

Dato for opplevelse: desember 2021
Takk, 866geirn
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Behagelig tur, men sur og ubehagelig personal i kiosken. Nedlatande fortalte ho om at vi fortsatt var i en pandemi fordi vi sto to i kiosken. Ho sjølv holdt verken 1-2 meteren eller brukte munnbind. Kunne og påkosta seg ett smil der ho går.

Når vi først snakka om pandemien er reinhaldet dårlig. Eg var en av dei første som kom på båten. Toaletta var ikkje vaska, det mangla såpe og det låg matresta på golvet der vi satt. Då rekna eg heller ikkje med at overflate som handrekke og armlen blir desinfisert/vaska.

Sia eg først skrive her inne kan eg og nevne det at eg syns 70kr for to små kaffi i ett beger er dyrt.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, mbmardal