“Smaksopplevelse!”

Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. november 2018

Anbefales på det sterkeste om du ønsker en smaksopplevelse uten like! Bestilte lam og oksekjake, og vi ble ikke skuffet. Beste jeg har smakt på lenge. Servitørene var hyggelige og imøtekommende. Tommel opp!

1  Takk, Iselin W

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Super hyggelig lokale, leken sommelier som utfordret oss med små smaksprøver gjennom hele måltidet. I tillegg var han faglig dyktig, profesjonell og glad i jobben sin. Maten var godt tilpasset sesongen, rustikk, velkomponert og knall god. En magisk kveld.

1  Takk, Eyvind F
Anmeldt 28. september 2018

Maten var veldig bra. Bestilte vin til maten og fikk en annen vin enn det vi bestilte. Kelner sa ingen ting, og vi trodde de da ikke hadde den vinen slik at dette var erstatningen. Når regningen kom var vi belastet med en vin som kostet 150 kr mer enn den vi bestilte. Vi påpeker dette og kelner svarer med: HVA GJØR VEL DET BARE VINEN VAR GOD OG STOD PÅ AT VI MÅTTE BETALE det ekstra denne kostet. En ellers god restaurantopplevelse ble litt ødelagt av at vi ikke engang fikk en beklagelse over at de hadde gitt oss feil. Det virket som dette var bevist strategi og servere dyrere vin enn hva gjestene ba om og håpe at de betaler.

1  Takk, Helge S
AngusCoull, Eier på Marg & Bein, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Ingen bevist strategi og heilt uholdbart, send meg gjerne en beskrivelse av servitøren til angus@marg-bein.no

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Kortreist mat, utrolig service innstilt personale, fantastisk vin, himmelske smaker og veldig levelige priser. Ny favoritt!

1  Takk, 565annikenb
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, service, og et trivelig lokale. Hyggelig å finne en restaurant som har et annet konsept, og har en annerledes meny. Oksekjaken kan anbefales.

2  Takk, 191ThomasM191

Reisende som så på Marg & Bein, så også på

Har du vært i Marg & Bein? Del dine erfaringer!