“Kortreist mat”

Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Dette er sted for de som ønsker kortreist mat på Vestlandet. Ved siden av maten også rask og profesjonell service. Maten var delikat. Fin stemning. Anbefaler booking på forhånd.

1  Takk, 316tiinar

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Marg og bein gir en rolig, varm atmosfære. Nydelig mat, litt i øvre prisleie , men egentlig vel verd pengene! Vi prøvde svinekjake og margbein. Sistnevnte litt for tung til å anbefales, men svinekjaken var fantastisk Nydelig, lun og fin plass !

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Randi B
Anmeldt 6. november 2018

Anbefales på det sterkeste om du ønsker en smaksopplevelse uten like! Bestilte lam og oksekjake, og vi ble ikke skuffet. Beste jeg har smakt på lenge. Servitørene var hyggelige og imøtekommende. Tommel opp!

1  Takk, Iselin W
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Super hyggelig lokale, leken sommelier som utfordret oss med små smaksprøver gjennom hele måltidet. I tillegg var han faglig dyktig, profesjonell og glad i jobben sin. Maten var godt tilpasset sesongen, rustikk, velkomponert og knall god. En magisk kveld.

1  Takk, Eyvind F
Anmeldt 28. september 2018

Maten var veldig bra. Bestilte vin til maten og fikk en annen vin enn det vi bestilte. Kelner sa ingen ting, og vi trodde de da ikke hadde den vinen slik at dette var erstatningen. Når regningen kom var vi belastet med en vin som kostet 150 kr mer enn den vi bestilte. Vi påpeker dette og kelner svarer med: HVA GJØR VEL DET BARE VINEN VAR GOD OG STOD PÅ AT VI MÅTTE BETALE det ekstra denne kostet. En ellers god restaurantopplevelse ble litt ødelagt av at vi ikke engang fikk en beklagelse over at de hadde gitt oss feil. Det virket som dette var bevist strategi og servere dyrere vin enn hva gjestene ba om og håpe at de betaler.

1  Takk, Helge S
AngusCoull, Eier på Marg & Bein, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Ingen bevist strategi og heilt uholdbart, send meg gjerne en beskrivelse av servitøren til angus@marg-bein.no

Reisende som så på Marg & Bein, så også på

Har du vært i Marg & Bein? Del dine erfaringer!