“Julebord med kollegaer”

Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. januar 2019

Hadde en fortreffelig kveld med gode kollegaer. God service til god mat og vin, gav oss en fortreffelig kveld.

Takk, Gjerdevik

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Dette er sted for de som ønsker kortreist mat på Vestlandet. Ved siden av maten også rask og profesjonell service. Maten var delikat. Fin stemning. Anbefaler booking på forhånd.

1  Takk, 316tiinar
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Marg og bein gir en rolig, varm atmosfære. Nydelig mat, litt i øvre prisleie , men egentlig vel verd pengene! Vi prøvde svinekjake og margbein. Sistnevnte litt for tung til å anbefales, men svinekjaken var fantastisk Nydelig, lun og fin plass !

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Randi B
Anmeldt 6. november 2018

Anbefales på det sterkeste om du ønsker en smaksopplevelse uten like! Bestilte lam og oksekjake, og vi ble ikke skuffet. Beste jeg har smakt på lenge. Servitørene var hyggelige og imøtekommende. Tommel opp!

1  Takk, Iselin W
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Super hyggelig lokale, leken sommelier som utfordret oss med små smaksprøver gjennom hele måltidet. I tillegg var han faglig dyktig, profesjonell og glad i jobben sin. Maten var godt tilpasset sesongen, rustikk, velkomponert og knall god. En magisk kveld.

1  Takk, Eyvind F

Reisende som så på Marg & Bein, så også på

Har du vært i Marg & Bein? Del dine erfaringer!