“Meget bra mat og service ”
Anmeldelse av Marg & Bein

Marg & Bein
Vurdert som nr. 5 av 490 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi fikk all slags mat fra menyen uten å måtte se på menyen. Noen vi likte og servitøren leverte til terningkast 6 - alt var helt perfekt og anbefaler denne til alle som er i Bergen på besøk. Ypperlig service og god mat.

Dato for besøk: september 2019
Takk, solimane820

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Vi har kjørt fra Sandnes til Bergen i dag. For kvelden ønsket vi en restaurant i nærheten av hotellet vi bor på (Hotel Park Bergen) og de anbefalte oss Marg&Bein som lå like ved.
Det angrer vi IKKE på! For et FANTASTISK måltid!!! Kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2019
Takk, heleneb583
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Fin liten restaurant. Hyggelig betjening. Jeg spiste to forretter da jeg ikke er noe storspisere. Jeg reagerte på at når jeg fikk maten servert så ble andepateen presentert som kyllingpate! Så jeg vet ikke helt hva jeg fikk! Du må være glad i mat fra hele dyret dersom du skal spise her. Margebein er kraftig kost, så det ble litt i overkant med to stk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Gryktkkeliky
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Tok turen basert på gode anmeldelse og ble ikke skuffet. Hadde oksekjake med tilhørende vin anbefaling. Smakte nydelig! Topp service. Ble betjent av en hyggelig og kunnskapsrik Svenske. Takk for maten

Dato for besøk: januar 2019
Takk, svtor
Anmeldt 26. juni 2019 via mobile enheter

Vi var to par, som gikk for middag og dessert. Damene valgte lysing og var godt fornøyd. Karene valgte henholdsvis oksekjake og svinenakke. Oksekjøttet var særdeles mørt og fint, mens svinet kunne vært bedre. Vinen matchet bra og kelneren både flink og passe sosial. Dessertene var helt gjennomsnittlig og trakk noe ned. Alt i alt verdt å forsøke.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, trondk501

Reisende som så på Marg & Bein, så også på

Har du vært i Marg & Bein? Del dine erfaringer!