“Fin restaurant men ikke noe WOW”
Anmeldelse av Marg & Bein

Marg & Bein
Vurdert som nr. 7 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fin restaurant men ikke noe WOW. Vi spiste 4 forskjellige retter som var helt greie. Fin lokale, kortreiste råvarer, flinke servitører, bra vinliste, men manglet det viktigste: god smaksopplevelse.

2  Takk, sandi_kovacs

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales! Vi hadde en utsøkt matopplevelse i hyggelige omgivelser. Svært god service og kompetente servitører. Beste måltidet vi har hatt på lenge!

Takk, heidieliser2017
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Booket dagen i forveien og følge på 4 ble plassert ved et fint bord godt inne i restauranten. Herrene åt oksekjake og pikerne åt hvitfisk. Samtlige var svært fornøyde.
Ettersom det var første gang vi var på Marg&bein følte vi for å prøve margbein til forret. Det var interessant! Margen smakte i grunn ikke så mye i seg selv, men syns det var apetittvekkende for hovedretten som ventet. Gøy at også margen på et dyr brukes til noe matnyttig.

2  Takk, 161niklasj
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Et svært hyggelig restaurantbesøk! Rikholdig meny, super kokk og god betjening! Det er bare å glede seg til neste restaurantopplevelse! Kokken leverer gode smaker, betjeningen anbefaler gode viner som passer til maten i hyggelige lokaler!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, IngriBarbro
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, både forrett og hovedrett. Kjøttet noe av det møreste jeg har fått servert perfekt saus og vinen som ble anbefalt stod godt til.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, P48RAeriks

Reisende som så på Marg & Bein, så også på

Har du vært i Marg & Bein? Del dine erfaringer!