“FIKK ET TIPS”

Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. september 2021

Fikk et tips at Marg og Bein i Bergen var verd et besøk.
Første inntrykket var vel et vel slitt lokale og interiør. En meget proff velkomst tørket fort bort det intrykket og ikke minst den behagelige servicen under hele kvelden. En 6 retter ble betilt av all oss 6. Her må en pressisere at alle rettene var av meget høy standard til helt grei pris. Tipset sto til all forventning og Marg og Bein leverte og medvirket til en perfekt aften i Bergen. Tipset sender jeg videre til publikum, ønsker du mat og service med høy kvalitet ta turen til Marg og Bein. Her blir det flere besøk.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, John H

Anmeldt 14. juli 2021

Nydelig mat, god service og hyggelige omgivelser. Vi var to voksne og to tenåringer. Spiste rødbet og torske-suppe til forrett, og signaturen oksekjake til hovedrett. Meget gode, og utvilsomt voksne, smaker. Bra vinkart og meget gode anbefalinger, også på glass. Prisnivået er som det bør være på en restaurant i det øvre sjikt. Her er det bare å bestille bord før noen andre gjør det, terningkast 6. (PS: Toalettene må skines opp litt, men det er nok i orden til neste gang).

Takk, mortensI5091RU
Anmeldt 21. juni 2021

Alle spiste 4 retters smaksmeny. Ønsker om kjøttfri og glutenfri ble oppfylt uten problem. Rettene var meget gode og rikelige. God champagne som innledning og vinene til rettene passet utmerket. Høflig betjening. Eneste minus: ut på kvelden når alle bordene var besatt ble det dårlig akustikk.

Takk, Hilda_1900
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Ypperlig service og utsøkt mat! Anbefales på det sterkeste! Mye god mat og hyggelige ansatte til overkommelig pris.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 651matsg
Anmeldt 24. mars 2021

Var her under Bergen Sjømatfestival.
Første gang for vår del her.
Alt som ble servert var smakfullt,om noe små porsjoner det er vel det eneste som var å pirke på.
Fremhever blåskjellene (meget god kraft)
Kamskjell
Sjøkreps i nydelig nøttesmør/dill.
God service og smitteverntiltak.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Viggo H

Reisende som så på Marg & Bein, så også på

Har du vært i Marg & Bein? Del dine erfaringer!