“Elendig”

Vurdert som nr. 339 av 486 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Var innom for å feire en fødselsdag med familie. Gikk lang tid før det kom drikkebestilling, og uvant lang tid før maten kom. Fikk ikke tilbud om dessert, og brukte lang tid for å opp å kontakt med servitør for å kunne betale. Barnemeny som inkluderer dessert ble heller ikke levert dessert til.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, trondar

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Koselig lokale med nydelig mat og flott service. Maten kom raskt på bordet. Vi var kjempe fornøyd. Kommer gjerne igjen.

Takk, Unni W
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Jeg og min samboer var der for å feire 3-årsdag. Hadde gledet oss masse til å spise på et steakhouse, men ble fort skuffet da vi så hva som lå på tallerken. En trist anretning seende ut som den like så godt kunne komt fra et gatekjøkken. Kjedelige smaker og relativt skuffende tilbehør. Det er derimot ingenting å si på betjeningen, som var veldig hyggelige og imøtekommende! Derav 3 stjerner.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, feztjunior
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Var innom for å spise middag m fam. Synes kjøttet var relativt smakløst og samme med bernaise som var tynn og lite kremaktig. Egentlig en skuffelse da dette er et «steak house»

Takk, Runeado
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Spiste her 14/5 på kvelden. Superblid og hyggelig service. Bestilte indrefilet. Den smeltet på tungen og tilbehøret smakte nydelig. Chili og hvitløksreker til forrett, nam nam - gode smaker.

Takk, 686randir

Reisende som så på Big Horn Steak House - Bergen, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House - Bergen? Del dine erfaringer!