“Elendig”

Big Horn Steak House - Bergen
Vurdert som nr. 404 av 470 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Big Horn Steakhouse er et amerikanskinspirert konsept med fokus på førsteklasses råvarer. Vi ønsker å gi våre gjester en real biffopplevelse i en tradisjonell og uformell atmosfære. Vår første restaurant ble startet opp i 1985 i Oslo.
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig mat. Her snakker vi halvfabrikata og smakløst mat. Absolutt ikke værd et besøk, gå en annen plass. Servicenivå er heller ikke noe å skryte av.

Takk, 442kail

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til fire og ankom en halvfull restauranten og trivelig servitøer 10min før bordbestilling. Trivelige og mørke lokaler som så mange andre restauranter.
Det vi la merke til var at selv med bare halvfull restaurant virket servitørene hektiske, travle og stressede.
15 min etter kom det en hyggelig servitør til bordet og tok opp bestilling av mat og drikke, og etter 30 minutter var maten på bordet. Saftige og velsmakende biffer. Alle biffene ble bestilt medium stekt, men min var nærmere raw, men for meg var det helt ok.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, KJELLAV
Anmeldt 28. februar 2021

Fikk bord med engang men fikk ikke tilbud om drinker før om 30 min etterpå. Drinkene tok sin tid og maten tok i overkant 1,5 t. Kompisen pyet på å ta en snus med tanke på at maten kom snart. Gutten fikk tatt 5 snus før han fikk gefle... dette blir for dumt

Vinen kom på siste matbiten og desserten tok ekstremt lang tid, donutsene på ikea slår disse brødklumpene anyday

Fikk heller ikke sweet potato fries som jeg bestilte, så over kvitteringen før vi betalte men de smilene kaller det for «ekstra poteter», ren utnyttelse av en beruset dyslektiker!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Legreid
Anmeldt 28. februar 2021

Her kommer vi inn på BIG HORN STEAKHOUSE noe vi har hatt som et magisk nirvana type sted, vi pleier å komme her når det er noe å feire.

MEN denne gangen var det F**nikke magisk. F**n BIG HORN skjerp dere. Hvis dere gir oss bord. Gi oss f*ckings mat og for vi f**n sulten. Servitøren kom ikke cruisene bort før vi hadde satt der i en god halvtime. Og maten fikk vi ikke før 1.5 time etter vi hadde bestilt.
Kedekis liksom vi må jo ha pils og mat og greier?!

Når vi først fikk maten var stykke mitt med entrecôte overstekt, men fikk et nytt som var tight rett etterpå så det skal BIG horn f a e n ha, det fikk de til. Og maten var veldig god.

MEN BIG HORN?

KEDEGIS?!!

Dere har maten og alt for å være en av de beste resturantene i Bergen, men bare Get your head in da game og sharpen up for f**n

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Larsjonassen
Anmeldt 14. november 2020

Beklager Big Horn Bergen. Det dere driver med er et hån mot seriøse i bransjen. Opplevelsen hos dere står til stryk. Jeg bestilte 300 grams Entrecote med rødvinsjy og fløtegratinerte poteter. Med sideorder av champignonstuing og friterte auberginer. En hovedrett som samlet sett kostet 459 kroner. «Rødvinsjyen» hadde ikke spor av rødvin i seg. Den hadde faktisk ingen smak i det hele tatt. Det var en soggete grå lettflytende suppe med noe udefinerbart grums på bunnen. De tre aubergineringene smakte direkte vondt. Enten har råvaren regelrett vært muggen, eller har frityroljen vært så gammel og oppbrukt at den burde ha vært byttet ut for mange dager eller uker siden. Biffstykket i seg selv smakte godt, men var etter alle solemerker langt unna den størrelsen jeg bestilte og betalte for. Anslagsvis godt under 150 gram, som er halvparten. Jeg har normalt en høy terskel om å klage på maten ved restaurantbesøk, men denne gangen var det uunngåelig. Produktet leverer ikke i forhold til prisen. Selv halvparten hadde vært solid overprising. Styr unna, og gå til en av de seriøse restaurantene i byen. Bjerck eller Colonialen, for eksempel. Prisen blir faktisk lavere, og kvaliteten skyhøy i forhold.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, StigRunarAndersen

Reisende som så på Big Horn Steak House - Bergen, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House - Bergen? Del dine erfaringer!