“En bortkastet lørdagskveld.”

Big Horn Steak House - Bergen
Vurdert som nr. 404 av 470 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Big Horn Steakhouse er et amerikanskinspirert konsept med fokus på førsteklasses råvarer. Vi ønsker å gi våre gjester en real biffopplevelse i en tradisjonell og uformell atmosfære. Vår første restaurant ble startet opp i 1985 i Oslo.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fikk drikke først etter 45 min ved bordet. Ingen oppfølging av servitører. Mat var veldig varierende. Levende lys på bordet ble aldri tent og nabo bord sto uryddet undere hele oppholdet.

Takk, NorthStar17385816276

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Ble hjertelig mottatt, men deretter ble vi glemt tror jeg. Fikk tak i en servitør etterhvert, og fikk bestilt. Da hadde det gått nesten 20 minutter. Var noen (skikkelig) høylytte gjester innerst i lokalet og vi vurderte på et tidspunkt å forlate stedet… men de gikk, og da ble det normalt støynivå. Servitøren vi fikk etterhvert var så søt og snill, og super-vennlig! Maten var ikke slik som vi forventet, fries’ene smakte av gammel frityr og den bakte poteten var vassen og ekkel. Vi pleier å spise på Big Horn både i Oslo og Trondheim og føler at Bergen har en liten vei å gå for å komme opp på samme nivå.. Sa ikke noe der og da, da jeg ikke ønsket å ødelegge kvelden for barna, men at det ikke er full restaurant på en fredag sier vel sitt..

Takk, Vicky_71
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig mat. Her snakker vi halvfabrikata og smakløst mat. Absolutt ikke værd et besøk, gå en annen plass. Servicenivå er heller ikke noe å skryte av.

Takk, 442kail
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til fire og ankom en halvfull restauranten og trivelig servitøer 10min før bordbestilling. Trivelige og mørke lokaler som så mange andre restauranter.
Det vi la merke til var at selv med bare halvfull restaurant virket servitørene hektiske, travle og stressede.
15 min etter kom det en hyggelig servitør til bordet og tok opp bestilling av mat og drikke, og etter 30 minutter var maten på bordet. Saftige og velsmakende biffer. Alle biffene ble bestilt medium stekt, men min var nærmere raw, men for meg var det helt ok.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, KJELLAV
Anmeldt 28. februar 2021

Fikk bord med engang men fikk ikke tilbud om drinker før om 30 min etterpå. Drinkene tok sin tid og maten tok i overkant 1,5 t. Kompisen pyet på å ta en snus med tanke på at maten kom snart. Gutten fikk tatt 5 snus før han fikk gefle... dette blir for dumt

Vinen kom på siste matbiten og desserten tok ekstremt lang tid, donutsene på ikea slår disse brødklumpene anyday

Fikk heller ikke sweet potato fries som jeg bestilte, så over kvitteringen før vi betalte men de smilene kaller det for «ekstra poteter», ren utnyttelse av en beruset dyslektiker!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Legreid

Reisende som så på Big Horn Steak House - Bergen, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House - Bergen? Del dine erfaringer!