“Elendig”

Big Horn Steak House - Bergen
Vurdert som nr. 398 av 468 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Big Horn Steakhouse er et amerikanskinspirert konsept med fokus på førsteklasses råvarer. Vi ønsker å gi våre gjester en real biffopplevelse i en tradisjonell og uformell atmosfære. Vår første restaurant ble startet opp i 1985 i Oslo.
Anmeldt 19. september 2021

Biff bar tydelig preg av å være svidd , og med brente rester fra grillen . Pommes feires , enten var poteten gammel eller så var oljen gammel . Dette var en elendig opplevelse fra big Horn

Dato for besøk: september 2021
Takk, lill175

2024 av 400 anmeldelser

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Lørdag 28.aug 21, var 3 vennepar å spiste på Deres restaurant.
Maten var god, men service var helt elendig. Veldig lang ventetid på å få bestilt, dårlig oppfølging av servitør, som også var vanskelig å forstå.
Det var en dårlig opplevels, vil nok ikke gå her igjen.

Takk, Elin Kvalvågnes L
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fikk drikke først etter 45 min ved bordet. Ingen oppfølging av servitører. Mat var veldig varierende. Levende lys på bordet ble aldri tent og nabo bord sto uryddet undere hele oppholdet.

Takk, NorthStar17385816276
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Ble hjertelig mottatt, men deretter ble vi glemt tror jeg. Fikk tak i en servitør etterhvert, og fikk bestilt. Da hadde det gått nesten 20 minutter. Var noen (skikkelig) høylytte gjester innerst i lokalet og vi vurderte på et tidspunkt å forlate stedet… men de gikk, og da ble det normalt støynivå. Servitøren vi fikk etterhvert var så søt og snill, og super-vennlig! Maten var ikke slik som vi forventet, fries’ene smakte av gammel frityr og den bakte poteten var vassen og ekkel. Vi pleier å spise på Big Horn både i Oslo og Trondheim og føler at Bergen har en liten vei å gå for å komme opp på samme nivå.. Sa ikke noe der og da, da jeg ikke ønsket å ødelegge kvelden for barna, men at det ikke er full restaurant på en fredag sier vel sitt..

Takk, Vicky_71
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig mat. Her snakker vi halvfabrikata og smakløst mat. Absolutt ikke værd et besøk, gå en annen plass. Servicenivå er heller ikke noe å skryte av.

Takk, 442kail

Reisende som så på Big Horn Steak House - Bergen, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House - Bergen? Del dine erfaringer!