Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Bodde her på dekket regning i fem uker! Jeg takket nei til daglig rengjøring, da det føltes feil så lenge, og fordi jeg hadde katt på rommet som jeg var redd skulle gå ut under vasken. Jeg imot vask et par ganger i uken, men de tilbyr altså daglig vask og utskifting av håndkler om ønskelig. Såpeproduktene er OK til gode. Stilen på mitt rom var OK, men jeg fikk innblikk i noen andre rom som var heller sære på design. Jeg valgte et rom som hadde vindu mot bakgården for å unngå bråk fra gaten på fremsiden. Jeg vet ikke om det bråker på den andre siden, men ettersom jeg jobber turnus var jeg avhengig av å sove både på dagtid og nattestid. Service og betjening var upåklagelig under hele oppholdet. Frokosten var helt utmerket. Den hadde mye bedre mat enn mange andre hotell jeg har bodd på. Å spise brie, røkt laks, frisk frukt og surdeigsbrød i fem uker kan ingen klage på. I helgene varte frokosten lenger. For ei som jobber natt innimellom skulle jeg ønske frokosten startet tidligere slik at den kunne nytes FØR jeg gikk og la meg. De dagene det gjaldt, stod jeg opp i åpningstid, hentet et brett med fullverdig frokost og drikke og satte det som trengte å stå kaldt i kjøleskapet. De låner ut gratis paraplyer som mange ganger kom til nytte. Jeg har ingen gode grunner til at du IKKE skal velge å bo på dette hotellet. Her har du ALT av Bergens fasiliteter rett utenfor døren.

Opphold: juli 2017, reiste alene
Takk, Jente1991
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

Kjære gjest,

Du har virkelig fått muligheten til å bli godt kjent med oss i tiden du har bodd hos oss. Da betyr dine tilbakemeldinger ekstra mye. Tusen takk for at du delte, vi håper å se deg igjen enten i restaurant Acido eller på hotellet!

Hilsen team Oleana,

Anmeldt 6. januar 2018

Kult konsept med veldig stilige rom. Likte spesielt dusjen som hadde regndusj og var plassert midt i rommet. Gode senger. Eneste jeg savnet på rommet var litt bedre arbeidslys. God frokost, men savnet grovbrød. Bra service særlig i resepsjonen.

• Opphold: januar 2018, reiste på forretningsreise
Takk, MA812014
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Kjære gjest,

tusen takk for din konstruktive tilbakemelding! Vi er så glade for at du deler vår begeistring over våre freshe rom. Vi vet at de som reiser mye er opptatt av å utnytte tiden, og har absolutt notert oss ditt ønske om bedre arbeidslys. Grovt brød skal vi alltid ha tilgjengelig hos oss, så da var vi litt uheldig denne morgenen.

Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 4. januar 2018

Hotellet ligger veldig sentralt og har en imponerende stilig design både i fellesområder og inne på rom.
Det var hyggelig personal som var flinke att kommunisere via epost (raske å svare).
Det var lit synd att det manglet egen parkering eller avtale om parkering.

• Opphold: januar 2018, reiste som et par
Takk, tommye523
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Kjære gjest,

Fint å høre fra deg! Det er mange som deler ditt syn på design, og ingenting er vel bedre enn å ha byen for sine føtter, like utenfor døren!
Vi vet at mange er opptatt av praktiske løsninger med tanke på parkering, og lover å se nærmere på saken.

Takk for at du delte, håper vi ses igjen!

Hilsen Team Oleana

Anmeldt 23. desember 2017

Veldig kalde rom, selv med temperaturen på maks. Lite varme i gulvet på badet også. Hyggelig betjening, men de informerte ikke om at hotellet skulle holde julestengt fra senere på den dagen jeg sjekket ut og de sa det var greit at jeg satte kofferten min der. Når jeg skulle hente den var det stengt og det var svært vanskelig å få tak i noen som kunne komme å låse opp. Jeg ventet i to timer før det kom en vekter.

• Opphold: desember 2017, reiste på forretningsreise
Takk, L7456ARninak
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at du satte pris på personalet vårt.

Samtidig er vi leie for at vi ikke har vert tydelig i kommunikasjonen når det gjaldt julestenging, og vi beklager at det skapte bryderi for deg.

Når det gjelder temperaturen på rommet, så er gjerne ikke 24 grader nok i alle tilfeller. Da tilbyr vi ekstra varmeapparat om ønskelig.

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 18. desember 2017

Særdeles fint opphold, trivelig og hjelpsomt personell.
Deilig romm i behagelige farver og koselig innredet. Veldig fin og god frukost. Personellet var meget hyggelige og hjelpsomme, uansett tid på døgnet.
Beliggenhet i sentrum er helt topp.

• Opphold: desember 2017, reiste alene
Takk, ivanmZ4366MP
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2017

Kjære gjest,

vi er så glade for å høre at du trivdes hos oss, tusen takk for at du delte.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake for nye hotellopplevelser i 2018!